Ebay Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg tror jeg har kommet borti noen taster på min laptop, og nå er tastaturet helt ute av kontroll, dvs. noen taster fungerer som normalt, mens andre gir merkelige kombinasjoner av bokstaver og tall. Har lest andre poster om dette problemet med løsningsforslag, men ingenting virker. Språkinnstillingene er riktige, og det hjelper ikke å trykke på fn / num lock / scroll lock / Alt. Andre forslag til løsning? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) En bug i Windows 10 kan være årsaken om det er det du har.. Eksempelvis vil den ene ALTGR tasten ikke fungere... Men ALT + CTRL vil derimot fungere.. Endret 17. august 2016 av Krozmar Lenke til kommentar
Ebay Skrevet 17. august 2016 Forfatter Del Skrevet 17. august 2016 En bug i Windows 10 kan være årsaken om det er det du har.. Eksempelvis vil den ene ALTGR tasten ikke fungere... Men ALT + CTRL vil derimot fungere.. Har Windows 8.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå