U1ven Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Heisann! Etter jeg kjøpte denne hubben forrige uke har datamus og spillkontroller som er plugget inn i denne oppført seg rart. Med hubben følger det med eksternt strømuttak. Hva er problemet og vil det hjelpe om jeg kjøper en annen hub til samme bruk? Alle enheter som er plugget inn er USB 2.0 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Oppfører datamus og lignende seg rart når det ikke er plugget i denne? 7 ting på 1 inngang sier segselv at kan gi krøll. Men bra at det er egett supply så det kan levere nok strøm til det. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Oppfører datamus og lignende seg rart når det ikke er plugget i denne? 7 ting på 1 inngang sier segselv at kan gi krøll. Men bra at det er egett supply så det kan levere nok strøm til det. Har opplevd lignende tendenser, men ikke så illle som dette. Det er forøvrig en "Razer mamba tournament edition" Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg hadde en usb hub i win 7 på jobb uten problemer. Etter at jeg oppgraderte til 8.1 var det bare krøll. Valgte å ditche hubben enkelt og greit. Eventuelt bruk USB utgangene på skjerm om du har noen Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Jeg hadde en usb hub i win 7 på jobb uten problemer. Etter at jeg oppgraderte til 8.1 var det bare krøll. Valgte å ditche hubben enkelt og greit. Eventuelt bruk USB utgangene på skjerm om du har noen Interessant.. Jeg kjører windows 10 for øyeblikket og har dessverre ikke en enkel mulighet å teste hubben på andre versjoner. Hubben brukes i sofaen hvor PC er koblet til tv, så en hub mellom pc og sofa trengs så absolutt :/ Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Har du strøm tilkoblet denne? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Har du strøm tilkoblet denne? Jepp, det fulgte med! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Kan jo selvsagt være hubben i seg selv. Ville om mulig prøvd med en annen, kanskje en litt dyrere variant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå