0x5a Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Lenovo IdeaPad 510 15.6" Full HD matt GeForce 940MX, Core i5-6200U, 8GB RAM, 256GB SSD, Tenkte å bruke maks 6k, men den ser ut til å gi mer for pengene enn noen til <6k jeg har sett. Har ikke fulgt med på priser og tilbud på flere år. Noen god sjanse for å få mer for pengene noen gang snart? Eller noen bedre forslag? Skal brukes til studier(visual studio, matlab osv.) Takk. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Det er mye for pengene. Husk at CPU er ultra low voltage og treig i forhold til modellene over. Men du får greit med ram, grei ssd og helt ok dedikert grafikk. Jeg tror nok du har funnet det beste til prisen. Jeg hadde nok gått opp til denne: https://www.komplett.no/product/891243/pc-nettbrett/pc-baerbar/gaming-pc-er/asus-x550vx-156-full-hd-matt ... som er det beste i neste prisklasse. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Torsdag til lørdag er det 20% rabatt på hele Expert om man handler med kvalifiserende DnB kredittkort. Da kan man vurdere denne, som kommer på 7200Kr. Bedre skjermkort og CPU, men dessverre bare HDD. Men det er som regel mye enklere å oppgradere til SSD senere, enn å oppgradere skjermkort.. 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Enig med Gabriel. Dersom du har DNB master vil dette være et veldig godt kjøp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå