jarle-60 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Lav husleie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Fint landskapsbilde. Det største huset er kanskje litt midtstilt. Øynene mine ønsker å se mer til venstre av bildeflaten. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det ser veldig øde ut omkring her så tenker at leien ikke er så høy. fin skildring. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Hei Jarle! Jeg tenker som Kjell Stian; jeg skulle veldig gjerne vridd kameraet litt til venstre...men kanskje var det noe der du ikke ville ha med i bildet? Ellers er det litt uheldig med fjelltoppen som kommer helt opp i billedkanten, kanskje kunne du like godt kuttet litt ned i fjellene? (eller aller helst litt mer himmel, men det er vanskelig å gjøre noe med i etterkant) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 17. august 2016 Forfatter Del Skrevet 17. august 2016 Fint landskapsbilde. Det største huset er kanskje litt midtstilt. Øynene mine ønsker å se mer til venstre av bildeflaten. Takker for konstruktiv kommentar, ja men det var husene som var mitt motiv med landskapet som bakgrunn. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 17. august 2016 Forfatter Del Skrevet 17. august 2016 Hei Jarle! Jeg tenker som Kjell Stian; jeg skulle veldig gjerne vridd kameraet litt til venstre...men kanskje var det noe der du ikke ville ha med i bildet? Ellers er det litt uheldig med fjelltoppen som kommer helt opp i billedkanten, kanskje kunne du like godt kuttet litt ned i fjellene? (eller aller helst litt mer himmel, men det er vanskelig å gjøre noe med i etterkant) Takker Helene. Var husene som var motivet og landskapet som bakgrunn. Men ikke uenig med det dere påpeker. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Vakkert bilde av de gamle, forlatte (ser det ut til) bygningene. Fint utsnitt, det med midtstilt er nevnt, men ikke noe stort problem. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Mange gode detaljer og smukke farver..:-) men ja lidt voldsom beskæring..vh Suss 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg