Shi Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg betviler ikke at det døde millioner i tyske leire, men det har blitt gjort flere ganger av andre også. Jeg betviler bare det rundt gassingen i seg selv. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Ja, men da er vi over i konspirasjonsteori-land. Jeg har allerede brukt opp tiden min på det i flat-jord diskusjonen. Da er vi uenig, og jeg tror vi for alltids kommer til å være uenig. Jeg tror personlig ikke på en gassing og kremering metode. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Synes forsåvidt at det endte veldig bra med (vest-)Tyskland etter krigen. Seierherrene lærte fra første verdenskrig at rehabilitering var veien å gå. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Det skjønte ikke trådstarter, ref: Hva mener du med "se på Vest-Tyskland"? Lenke til kommentar
Naboen Din Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 I kjelleren i Jonsvannsvegen Møtte bestefar sin skjebne Da han som ung mann Så inn i øynene på nasjonalsosialist og sjefstorturist Henry Rinnan Smertene han ble påført Varte livet ut Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Nasjonalismen er ikke dårlig men nazister klarte ikke å følge den ordentlig. Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 I kjelleren i Myrgata Møtte Heinrich Dönitz sin skjebne Da han som ung mann Så inn i øynene på kommunist og sjefttorturist Vladimir Dimitry Smertene han ble påført Varte livet ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå