Larzen_91 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Så, du bekrefter altså at du er et troll med denne tråden? 2 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Har dere hørt om V1? Rakettene? Tysk vitenskap som amerikanere stjal V1 var ganske ubrukelige saker. Du tenker på V2 som var de første rakketene som gikk ut av jordas atmosfære. OT. Ikke helt. Jeg synes å huske at grensen mellom atmosfæren og verdensrommet er på ca 100 km høyde. (Karama - ett eller annet.) Iflg. Wikipedia gikk V2 ikke høyere enn 80 km. Når det gjelder nazisme, eller kanskje ny-nazisme - Jeg synes det bærer alle preg av å være en religion basert på Abrahams gud. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Har dere hørt om V1? Rakettene? Tysk vitenskap som amerikanere stjal V1 var ganske ubrukelige saker. Du tenker på V2 som var de første rakketene som gikk ut av jordas atmosfære. OT. Ikke helt. Jeg synes å huske at grensen mellom atmosfæren og verdensrommet er på ca 100 km høyde. (Karama - ett eller annet.)Iflg. Wikipedia gikk V2 ikke høyere enn 80 km. Når det gjelder nazisme, eller kanskje ny-nazisme - Jeg synes det bærer alle preg av å være en religion basert på Abrahams gud. Flight altitude 88 km (55 mi) maximum altitude on long range trajectory, 206 km (128 mi) maximum altitude if launched vertically. 85km som våpen, over 200km når den fyres av vertikalt. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Har dere hørt om V1? Rakettene? Tysk vitenskap som amerikanere stjalV1 var ganske ubrukelige saker.Du tenker på V2 som var de første rakketene som gikk ut av jordas atmosfære. OT. Ikke helt. Jeg synes å huske at grensen mellom atmosfæren og verdensrommet er på ca 100 km høyde. (Karama - ett eller annet.)Iflg. Wikipedia gikk V2 ikke høyere enn 80 km. Når det gjelder nazisme, eller kanskje ny-nazisme - Jeg synes det bærer alle preg av å være en religion basert på Abrahams gud. Wtf? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Når det gjelder nazisme, eller kanskje ny-nazisme - Jeg synes det bærer alle preg av å være en religion basert på Abrahams gud. Wtf? Han forsøker å provosere bare. Endret 23. august 2016 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Sant det, Aiven. Egentlig ganske åpenbart når jeg tenker meg om. Typisk ateister 2 Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Det der er det mest blasfemiske innlegget jeg noen gang har sett. 1 Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Men kan noen nevne meg de dårlige sidene av kapitalisme? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hvis du vil diskutere det så kan du lage en ny tråd eller finne en tråd som omhandler det allerede. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Sant det, Aiven. Egentlig ganske åpenbart når jeg tenker meg om. Typisk ateister Ateister kommer i alle kategorier, best å ikke skjære alle over én kam Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Fair enough. Typisk noen ateister. 1 Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Men ny nazister ødelegger nazismens navn. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Du troller som vanlig. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Tror ikke noen her påstår at Soviet under Stalin var good guys. Jeg vet ikke når du sist åpnet en skolebok, men kommunismen sine drap er ikke noe som blir børstet lett over. Kommunismen er derimot en ideologi som har fått andre forsøk som ikke har vært fullt så ondskapsfulle, så du har ikke den sterke relasjonen som nazismen og masseutrydding av folkeslag. Men hvem som er ondest av kommunistene og nazistene er totalt moot når begge to var ganske jævlige. Etter dine første 100.000 drap så mister det liksom litt piffen \s Nå skal jeg ikke forsvare Hitler eller noe, men han kan ikke på noen måte settes på en klar førsteplass over folk som har vært mest "ondskapsfull". Kisen er på en måte helt blåst ut av proporsjoner siden han var fienden i den siste store krigen vi har deltatt i. Tror selv det var en jødeforfølgelse, det er det vel ikke tvil om, men om det var noe særlig verre forfølgelse der enn andre eksempler opp i gjennom i historien tror jeg ikke. Endret 25. august 2016 av Shi Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Dette er klart kandidater til historiens største tragedier. Forfølgelse av jøder, øst-europeere og diverse andre grupper er verdenshistoriens mest systematiske. Det finnes ingen verre forfølgelse i omfang og død. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Dette er klart kandidater til historiens største tragedier. Forfølgelse av jøder, øst-europeere og diverse andre grupper er verdenshistoriens mest systematiske. Det finnes ingen verre forfølgelse i omfang og død. Kommer veldig ned til hvor systematisk de ble død. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 I dette tilfellet så var det verdenshistoriens mest systematiske. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) I dette tilfellet så var det verdenshistoriens mest systematiske. Kommer an på om man tror de ble gasset systematisk, for utover det som var det ikke så veldig mye mer system enn sammenlignbare mord. Endret 25. august 2016 av Shi Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Ja, men da er vi over i konspirasjonsteori-land. Jeg har allerede brukt opp tiden min på det i flat-jord diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå