TheKims Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hei. Tenker litt på å kjøpe meg et nettbrett til film/serie bruk å lurer på om dette nettbrettet duger til det? Klarer den 720P filmer/serier uten å knekke helt i hop, så er det mere enn nok til mitt bruk. Jeg har ikke peiling når det kommer til mobil cpu og grafikk, så tenkte det var greit å høre her først før jeg eventuelt bestiller en. Takker for innspill. Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Alt Lenovo har er kvalitet. Nå ser jeg at dette ikke er den dyreste, men jeg har hatt en god del nettbrett og dette så ut som et bra kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Har hatt dette selv. Helt greit til veldig enkel bruk, men heller ikke mer. Vil anbefale å gå litt opp i pris, og få noe bedre, gjerne en type med 2 GB RAM eller mer. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Problemet til lenovo er oppdateringer, kan sikkert glemme å få Android 6 på den, gjelder også deres dyrere nettbrett og. Endret 18. august 2016 av onkel_jon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Oppdateringer er vel ikke sååå kritisk på et såpass enkelt nettbrett, men du har et poeng. Spesielt på lavprissegmentet kan man ikke vente å få oppdateringer utover kanskje sikkerhetsoppdateringer i noen måneder, etterpå er det dødt. På dette området er iPad langt bedre, det er kun den eldste modellen (fra 2010) som ikke har iOS 9.x. Du må også regne med å resette nettbrett med så lav ytelse til fabrikkinstillinger relativt ofte, da de blir veldig trege over tid. Dette gjelder, etter min erfaring, også dyrere Android-brett, som min Tab Pro 8.4. Jeg har/har hatt over 10 Android-nettbrett, og 5 iPad-modeller. Jeg får sikkert Google-fanboys etter meg nå, men min erfaring er at brukeropplevelsen holder seg god mye lenger på en iPad enn på Android. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Jo mindre oppdateringer jo bedre. Har mere enn nok med å oppdatere telefon omtrent daglig Jeg hadde ikke spesielt lyst å bruke så alt for mye på Nettbrett. Har en 13.3" laptop til sofa bruk, samt en stasjonær til spilling, så trenger egentlig bare noe med nogenlunde god batteritid og muligheten for å se 720P filmer/serier når jeg er på farten uten tilgang til strøm. Endret 18. august 2016 av TheKims Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Jo mindre oppdateringer jo bedre. Har mere enn nok med å oppdatere telefon omtrent daglig Jeg hadde ikke spesielt lyst å bruke så alt for mye på Nettbrett. Har en 13.3" laptop til sofa bruk, samt en stasjonær til spilling, så trenger egentlig bare noe med nogenlunde god batteritid og muligheten for å se 720P filmer/serier når jeg er på farten uten tilgang til strøm. Går helt fint til ditt bruk dette brettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå