kjellst Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Huset og kornet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Synes ikke det var rart i det heletatt:-) Derimot et fint dokument av landsbygda, det som en gang var, og det som er igjen. Like perspektivet og fargetonene, der fargen på kornet spiller på lag med fargen på vindusrammene. Igjen et flott stykke fotoarbeid fra din side. Lenke til kommentar
Kasnes Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Enig det som blir kommentert. Prøver å se for meg bilde i litt dramatisk sort/hvitt. Litt sjenerende strømledninger, men de er der. Bilde viser en deilig ekthet jeg liker Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 16. august 2016 Forfatter Del Skrevet 16. august 2016 Takker for tilbakemeldingene folkens. Laget en kjapp B/W utgave no Lenke til kommentar
Pande Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Takker for tilbakemeldingene folkens. Laget en kjapp B/W utgave no Til tross for min "hang" til s/hv, synes jeg V1 med fargene funker best:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg