Spiffen Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) noen som har spillt\testet lienage 1 lienage2 er forsatt under utvikling men jeg så det vidione må si det så utrolig fett ut det er et mmo spill Lineage2 Endret 25. november 2003 av Spiffen Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 hmm må jo vere noen som har prøvd det O.o Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nah velger heller å vente på WoW Har ikke du sluttet i swg norway forresten? Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Nah velger heller å vente på WoW Har ikke du sluttet i swg norway forresten? oi san burde kansje fixe sigen min ja wow ser bra ut det og man kan ikke si lineage2 ser så dålig ut last ned vidione Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg prøvde den koreanske betaen av Lineage 2 og skal inn i den taiwanske som kommer nå snart. La1 kom aldri ut i europeisk versjon. Hvertfall ikke servere. Lineage kommer ikke til å bli stort her i vesten fordi NC soft hovedsaklig satser på asia sitt marked, der de har funnet en god gullgruve i sin forstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå