Morgens Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hva er det klokt å velge her? Har en tvilling-iphone men den må deaktivere delt internett hver kjøretur for at bilens gps skal koble seg til igjen. Hvor mye strøm bruker et modem? Det kunne vært kult å sett Blackvue-dashcam når bilen er parkert. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Android telefon? En får modem med kontakt for 12 volt 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 17. august 2016 Forfatter Del Skrevet 17. august 2016 Begge deler, Iphone og Samsung. Vil et USB-stick-modem fungere eller trenger de drivere? + Abb. blir Ice til 99,- i mnd. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Hvis du skal bruke ICE er det routerne derfra som er greia, da den store med ordentlige antenner. Red. Her tenker jeg altså på ICE sitt eget datanettverk. Endret 17. august 2016 av Snylter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 https://nettbutikk.telenor.no/mobilt-bredband/d-link-dwr-traadlos-r-4g-dwr966-telenor/ Usikker på USB modem, tror du kun trenger en PC til å sette det opp med dine instillinger og ellers så er nok USB porten kun til lading Jeg bruker forøvrig min mobil med bluetooth, men er heller ikke så ofte på internett i bilen, det har jeg laptop for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå