Apekattsjio Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Hvite i USA er ihvertfall på vei til å våkne, der har staten mye makt men folket har ivertfall våpen.. I Europa har staten både makten og all volden på sin side. Hvite er på vei mot selvmord og de evner ikke å se det. https://www.youtube.com/watch?v=I2eITTAaNKo Har du har lyst å få innsikt i logisk tenkning, så se noen clip med Jared Taylor. Jepp. Heldigvis har begge sider masse våpen så dette ordner seg... Mye er logisk. Logisk at 1,8 mrd radikale muslimer skal klare minst 7-8 daglige angrep på vesten. Logisk at etter den muslimske Verden ikke reagerte når USA invaderte Afghanistan provoserte de da de angrep Irak med 230 000 usyldige sivile som følge (grattis. Værre en under Saddam) vil de gærneste av de gjøre angrep på usyldige som hevn. Logisk at til tross for å kunne kjøpe seg bokstavelig talt en gatlig-gun hver har ikke muslimer i USA starta en hær for å ta landet innenfra og at 13% støtter Trump pga økonomipolitikken. Logisk at med alle muslimene i Norge er det: 0 muslimske partier, ingen angrep med religiøst budskap og til nå 1 kar som har uttalt at han ønska å islamisere Norge (hvor mange misjonærer har vi i utlandet?) som fikk en forside i VG for det fører ikke en krig mot norske verdier og logisk at det ikke er slik noen fremstiller det her når ingen klarer å komme med skikkelige bevis/argumenter for at det er sånn uten å konstruere poenger. Om innvandring er bra for Norge er en helt annen diskusjon. aaa Endret 10. juni 2018 av Apekattsjio Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 13% av muslimer? er du sikker på at de som er klasifiserer seg selv som muslimer følger alle regler de skal følge? 13 eller 11. Har posta saken her før uten at jeg finner den nå. Sprøtt. Tror du muslimer som utgjør hva? 2-3% av USAs befolkning skal starte sin egen hær for å utslette seg selv? Så klart ikke. Men siden mange her tydligvis trur de vil sprenge seg selv for å drepe hvite tok jeg frem et annet argument. Innlegget var ment for å sette ting litt i perspektiv da det kommer hodeløst innlegg på rad og rekke med samme budskap og lite perspektiv. Er ateist selv og har ikke noe til overs for religion. Angående ingen Angrep med religiøst budskap? Det er angrep på religiøst bakgrunn hver helg bare i OSLO.. Vold/voldtekt mot hvite fordi de er hvit. Voldtekt har religiøs bakgrunn? Det er nok testoseron... Hvor har du fått det fra? Innvandrere tar riktignok nesten alle overfallsvoldtekter (ca 50-60 per år i Norge hvis jeg husker rett) men ser ikke religiøse motiver med det. Angående krigen i Afghanistan så var/er alle muslimske land underlegne til sammens ganger 10-20? USA i militær makt og de beskytter GULF landene med militærbaser for å beskytte seg selv mot muslimer med forskjellige forgreininger av islam Nå ble f.eks. Taliban nær utslettet etter en relativt vellykket invasjon der. Radikale grupper blomstra derimot opp som aldri før etter Irak-krigen som mer eller mindre alle (selv republikanere) nå ser at var helt syk og uten noen av gruunnene som ble oppgitt før innvasjonen. Jeg har forøvrig ingen interesse av å støtte en tullereligion. Det har vi hatt her i landet i alle år og håper religion dør ut men når det blir lagt frem rent piss og uttalelser som neppe reduserer rebelske ungdommers brøkdelssjanse til å bli radikalisert blir jeg oppgitt. Må man konstruere poenger i en sånn sak har man sjeldent en god sak. 1 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 13% av muslimer? er du sikker på at de som er klasifiserer seg selv som muslimer følger alle regler de skal følge? A recent poll of 2,000 Muslim voters in six states by the Council on American-Islamic Relations found Trump in third place, after Hillary Clinton and Bernie Sanders, with 11 percent saying they would support him. Fanten annen referanse til saken: http://time.com/4259372/donald-trump-muslim-supporters/ Nå skal man ikke henge seg for mye opp i den men jeg synes fortsatt det er totalt uforståelig... 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 To videoer som er heftig redigert? Kom heller med konteksten for utsagnene i stedet. Ikke noe som er redigert med videoene. Jo, det er korte utdrag fra noe. Det kan være det er en viktig kontekst som er utelatt slik at det fremstår som noe annet enn det faktisk var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå