LessThanJake Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Skal ha en STILLE disk som yter bra, hva mener dere om disse. skal brukes som systemdisk. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 ingen som har prøvd disse, lest at samsung skal være VELDIG stille? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kan skrive under på at Samsung diskene er stille. De kom også godt ut i http://www.silentpcreview.com. Har selv 2 stk. SP1604 i RAID-1 og plages overhodet ikke av diskstøy! Men hvis du skal ha en ny systemdisk så ville jeg heller gått for en Raptor (har også en slik), den bråker heller ikke særlig mye, og ytelsen er RÅ. Min mening er at det er mye å hente på å henge opp diskene i gummistrikker el.l. da mye av støyen skyldes vibrasjoner som forplantes i kabinettet! timtowtdi Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har Segate og den lager ikke noe form for ulyder som påvirker meg ...veldig stille og sinnsyk bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå