Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex for første gang

Anbefalte innlegg

Er en mann på 23 år som trolig kommer til å ha sex for første gang ganske snart. Dette er med en jente som er et år eldre, og som har ganske mye erfaring. Har heller ikke lyst å si at jeg er jomfru. At jeg er så uerfaren gjør meg supernervøs, og jeg føler rett og slett ikke jeg har kontroll på hva som er greit å gjøre, hva som er forventet og så videre. Jeg har med andre ord en noen ting jeg lurer på.

Dersom jeg kommer før dama, bør jeg da slikke/fingre hun etterpå så hun også kommer? Eller er det vanlig å begynne med dette? Bør man melde fra om at ejakulasjon er på vei? Hvor bør denne siktes når kondom ikke brukes? Eventuelle andre ting jeg bør vite om?

Jeg skjønner det ikke er en fasit på alt dette, men håper på litt guiding i det som for meg er ukjent territorium. Jeg vil jo bare det beste for dama. :)

Anonymous poster hash: 36316...4af

Anonymous poster hash: 36316...4af
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde sannsynligvis informere om at du er jomfru ettersom du sier at hun er erfaren.

Er ikke det bedre enn at hun tror at du bare er så klumsete og awkward alltid?

;)

Edit;

Hvis du er usikker på om du vil klare å få henne til klimaks så prøv å ta hånd om henne FØR du gjør deg ferdig.

Hvis hun allerede har kommet så langt du slappe helt av med deg selv med god samvittighet etterpå uten pressure.

Jeg for min del mister stort sett interessen videre etter at jeg har levert sakene mine.

Endret av Invader Zim
  • Liker 3
Lenke til kommentar

+1 på å si til hun at du er jomfru. Eventuelt pynt på det å si du er veldig uerfaren men åpen for å lære :) 

Alltid litt knot med nye damer, og ekstra knot om det er første dama du skal knote med :)

Ta deg god tid, gjør gjerne slik at hun kommer først ved hjelp av fingring/slikking. Ville IKKE slikket hun etter du har kommet (inni hun)... Du hører kanskje det er litt nasty selv, om du ikke er "in to that kind of stuff" :)

Ta det inni hun du, ikke vits å ekspremitere for masse første gangen å late som du har noe sniper skills. 

Andre ting du bør vite om? Hmm. Ikke drikk for masse før det skjer. Ikke stress for mye. Innse at som oftest er første gang alltid litt nervøs og knotete.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er enig med resten av gjengen her, fortell henne at du er jomfru. Det er ikke noe å skamme seg over, og mitt tilfelle så syntes hun det var litt stas :p

Ikke være redd for å kommunisere, når du fingrer/slikker henne, spør hvordan hun liker det, kommunikasjon er kjempeviktig for god sex  :thumbup:

Og en ting til, ikke runk som en helt i dagene i forveien, så du ikke er for vant til solid grep rundt staken. Still med et relativt fullt magasin. Det kombinert med nervøsitet, som er helt normalt, kan føre til at det kan være vanskelig å komme.

Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke forteller henne at du er jomfru så begynner hun å lure på hva som er "galt" med deg hvis du kommer med en gang og ikke vet hva du gjør.

Hvis du forteller henne at du er jomfru så vil hun ta kontrollen og gi deg et førstegangsknull få personer har fått.

Lenke til kommentar

Enig her, vær åpen og fortell det på en riktig måte. Si at du f.eks er litt nervøs da hun blir din første, eller noe lignende. Det gjør at man kommuniserer bedre, dere kan begge styre farten slik at du holder ut lengre evt etc. Så under en evt akt, ikke vær redd for å trekke deg ut for å roe ned slik at man ikke kommer med en gang. Men husk, det er ikke noe nederlag å komme med en gang, da bare tar man en kosepause og når junior er klar igjen så er det bare å gyve løs. Da holder man som regel lengre igjen. Gjenta til dere begge er fornøyd. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enkelt, 

Før du stappern inn bør du i alle fall stryke henne over musa en gang eller to for å kjenne om hun er våt eller ikke. Hvis dere har klint og kost litt er sjansen for at hun er våt veldig stor og hvis hun er klissvåt trenger du egentlig ikke bry deg om mer vorspiel. Bare legg henne på rygg, riv av henne trusa og sett deg på kne med overkroppen i vertikal posisjon foran henne med hennes lår bøyd bakover. 

Så tar du bare tak i pikken din og stryker den opp og ned på musa hennes ett par ganger for å fukte det hele godt og plasserer den mot åpningen av musa. Så kan du sakte begynne og jobbe den innover, pass på at du ikke kjører på for mye da det kan gjøre vondt. 

Du trenger ikke å "melde ifra at du kommer", det merker hun, men du kan jo også si det på en litt sånn stønnete sex måte, det er helt greit. Etterpå trenger du ikke å slikke henne, det er ikke forventet. Hun er nok fornøyd bare hun får sæden din. 

Men det kan du se an litt, ta en liten pause, kanskje gå igang med noe finger/tunge kos etter en stund. 

Anonymous poster hash: 99ea3...f2b
Lenke til kommentar

For all del ikke fortell henne at du er jomfru. Det er i mange damers øyne ganske turn off, særlig når du er 23 og når hun selv har mye erfaring.

Sex trenger ikke å være så komplisert. Du vil trolig klare deg helt fint bare du ikke er supernervøs.

KISS (keep it simple, stupid)

Lenke til kommentar

Det er ikkje akkurat noko rakettforsking og du har vel sett andre utføre sånt på video. Det er mange veiar til rom og det finnes ikkje noko fasit på kva som er "riktig" mellom to personar.

Ta det litt piano, kjenn deg fram og ikkje stress deg sjølv opp. Den fysiske delen vil nok gå veldig greit så lenge du tar det litt roleg. Kva som fungerer mellom deg og ho veit de ikkje før de har eksperimentert litt. Dersom du trur du kan unngå å framstå som om dette er gresk for deg så er det ikkje noko must å fortelje det. Det kan du eventuelt gjere etterpå om du vil.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For all del ikke fortell henne at du er jomfru. Det er i mange damers øyne ganske turn off, særlig når du er 23 og når hun selv har mye erfaring.

Sex trenger ikke å være så komplisert. Du vil trolig klare deg helt fint bare du ikke er supernervøs.

KISS (keep it simple, stupid)

Hvis hun blir "turned off" så er hun ganske umoden og ikke noe å samle på.

Ved å være åpen om at du er jomfru så vil du fremstå som mer selvsikker og moden, ikke lat som du erfaren. Du kan lett bli gjennomskuet og det er etter min mening mye flauere enn å være åpen om det fra starten. Du gir da et signal om at du usikker på deg selv, at det er noe skamme seg over, noe det ikke er.

Vær ærlig og ta kontrollen på den måten.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Man kan helt fint la være å si noe, og så fremstå som trygg og selvsikker når man kommer i gang. Bare keep it simple som jeg sa. Veldig mange damer synes dette er turn off, bevisst eller ubevisst. For risikabelt å si at man er en 23 år gammel jomfru.

Det kommer jo helt an på. Er det et ONS kan jeg være enig med deg, men hvis det er snakk om et mer intimt kjæresteforhold så er det som Uderzo sier: hvis hun da synes det er turn-off er hun umoden og ikke noe å samle på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil anbefale deg å fortelle at du er uerfaren. Mye værre om du lar være ;)

Fremgangsmåten på hvor det skal siktes, og hva du skal gjøre om du kommer først, er noe du må ta opp med henne. Det er ikke noe fasitsvar eller en konkret rekkefølge slike ting skal følges i, så her må du kommunisere med frøkena om hvilke forhåndsregler som skal tas.

Jeg vil sterkt anbefale at du bruker kondom. Alle tror at det går fint å "hoppe av i svingen", men for de som ikke vet det, så kommer det ikke kun ut sperm når du kommer. Når du er skikkelig kåt, så kan det faktisk komme en liten dært før du kommer også. Det kjenner du ikke direkte, så da kan det befruktes egg i ganske stor hastighet selvom du ikke er kommet enda.

Dette er grunnen til at mange som lever idag "ikke var planlagt".

Så hvis du ikke ønsker å bli far riktig enda, så er det nok lurt å bruke prevansjon før du ikke er så redd for det lengre ;)

Endret av Enlightened
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...