iR' BR34K Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Jeff Kaplan snakkar ut om omfattande endringar i spelet.E-SPORT: Mykje nytt i andre konkurransesesong av Overwatch Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Men hvis man blir låst i feks gold, da har man jo ikke noe og spille for lengre, du kan ikke få promotion til platinum og du kan ikke rykke ned til silver, ødelegger ikke dette hele konkuranse modusen???? Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 16. august 2016 Forfatter Del Skrevet 16. august 2016 Men hvis man blir låst i feks gold, da har man jo ikke noe og spille for lengre, du kan ikke få promotion til platinum og du kan ikke rykke ned til silver, ødelegger ikke dette hele konkuranse modusen???? "Viss ein fyrst kjem opp i ein «tier», vil ein ikkje falle under den for resten av sesongen." Viss du kjem deg til gold tyder det bare at du ikkje vil bli mindre enn gold den sesongen, du kan framleis klatre heilt til topps. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 oki bra. Litt døvt at man ikke kan rykke ned da, men er vel sånn spillmiljøet er i dag at folk ikke tåler motgang. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Alle disse tingene kunne jeg fortalt de på forhånd, Blizzard burde bare ha ringt meg Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Seriøst, jeg blir bare mer og mer imponert over Blizzard. Alle disse forandringene er fantastiske, og akkurat det communityet ønsket seg. Lenke til kommentar
Acefire87 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 eneste minuset jeg fant her er at man ikke kan falle ned en tier :/ Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hvis kravet for Gold for eksempel er 2500 skillrating (av 5000 maks) kan man fortsatt falle under den skillratingen igjen, bare at man ikke mister "statusen" som Gold-tier player så lenge man har kommet over 2500 en gang. Blir vel litt som hvis alle kunne sett "season high rank" i tillegg til nåværende rank i dagens system. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Gleder meg til S2, blir som en fresh start, noe som sårt trengs etter jeg føler meg snyltet for 300cp i utbetaling grunnet smurf mm og quitters og en domstol strengere enn Nord Korea når det kommer til progress i rangstigen per tap/vinn. Lenke til kommentar
BX3.KenshiN Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Om man ikke kan falle ned fra en Tier blir det jo enten fult i top tier, eller så blir det som i CS/Hots. Alle kan være top rank, og det gjør at "alle" er rank1/master tier. Trodde Blizzard lærte av Hots sin flopp av et ranked system etter release. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Så, jeg som ikke har tid til å spille så mye vil ikke kunne spille med mine venner som spiller mye mer, selv om jeg strengt tatt spiller like bra? Nais. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå