AfterGlow Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Lekkede bilder indikerer at «Sailfish» får full metall-innpakning.Dette skal være den neste Nexus-telefonen Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Kvalmende mye areal kastet bort på kant rundt skjermen. Telefonen har en 5 tommers skjerm, men blir på størrelse med alle de populære telefonene med 5.2 tommers skjerm. 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Ser den litt chubby ut? Hvis den er litt tykkere og har litt tykkere rammer enn toppmodeller, kan det antyde lavere pris...? Endret 16. august 2016 av tommyb Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Ser den litt chubby ut? Håper de gjør den chubby og gir den skikkelig batteri 5 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Pokemon Go! -telefonen. Derav G-ikonet og tykkere batteri. Tykkere rammer rundt skjermen for å få bedre GPS-antenne, så man stiller bedre rustet til å oppsøke lommemonstrene. Endret 16. august 2016 av tommyb 2 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Ser den litt chubby ut? Håper de gjør den chubby og gir den skikkelig batteri Marlin skal visstnok ha 2770mAh batteri, mens Sailfish vil få 3450mAh. Iallefall etter godeste MKBHD. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Alt for liten screen-to-body ratio... 2 Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Google lager konstant Nexus-telefoner som ikke har så stor batteristørrelse som det tykkelsen på telefonene deres burde rettferdiggjøre.Liker heller ikke hvordan 5"-utgaven er konstruert. Det er jo opplagt at de bare har tatt samme design fra HTC 10, og flyttet fingeravtrykkleseren på front til bak (når de gjør seg mye bedre på front, eller på siden for den saks skyld). Men om de først skal gjøre noe sånt, kan jo de i det minste gi oss 2 ordentlige fronthøyttalere; det mangler ikke akkurat på plass for det...Utover det er nye Nexus-enheter, som alltid ender opp med å bli blant årets beste telefoner, på grunn av programvaren, alltid spennende. Spesielt nå som det nesten er sikkert at den mindre utgaven også får SD820 og 4GB minne (la oss også håpe på UFS-lagringsminne). Endret 16. august 2016 av La Menthe 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Jeg vil ha tilbake støtte for Qi! Nekter å kjøpe mobildingser som må lades med kabel, det er så himla upraktisk og gammaldags. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Jeg vil ha tilbake støtte for Qi! Nekter å kjøpe mobildingser som må lades med kabel, det er så himla upraktisk og gammaldags. Hvor lang tid vil det ta å lade opp 3450mAh innenfor Qi-standardens spesifikasjoner? Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Jeg vil ha tilbake støtte for Qi! Nekter å kjøpe mobildingser som må lades med kabel, det er så himla upraktisk og gammaldags. Hvor lang tid vil det ta å lade opp 3450mAh innenfor Qi-standardens spesifikasjoner? Min Nexus 6 bruker omtrent 4-5 timer på jobb med Qi fra tom til full... Men greit at den bare ligger på pulten på jobb og jeg slipper å tenke på kabel. Foretrekker kabelen hjemme, da den lader på maks 1 time. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hvor lang tid vil det ta å lade opp 3450mAh innenfor Qi-standardens spesifikasjoner?Sikkert lenge, men null-til-full skjer jo aldri. Poenget er at mobilen min lades overalt (på "kjente" steder) når jeg legger den fra meg; På kontoret, i stua, på kjøkkenet, i bilen, på badet, hjemmekontoret, server rommet, etc... Disse punktene er jo der, fast plassert, slipper å holde orden (huske på/drasse med) på lader og kabel. Det blir en vane. Så vet en i tillegg hvor en har lagt mobilen i hvert enkelt rom. Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Litt merkelig å kalle den "Sailfish" når det er ett "konkurrerende" OS 2 Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Synes selv at Nexus 6p så mye større ut på bilder enn den oppleves i hånden, så jeg er ikke bekymret over designet enda. Tipper spesifikasjonene blir stort sett som vi alle forventer. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Avslørt og avslørt fru Blom. Når man åpner artikkelen så oser det jo av at dette kun er snakk om et rykte (henspeil på overskrift). Endret 16. august 2016 av G 2 Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Får ikke håpe denne sprenger specsa i forhold til 6P og forgjengeren 6ern. For ca en måned sida gikk jeg til innkjøp av Nexus 6P.. Gikk fra en gammel Galaxy Note 2, huff.. Lenke til kommentar
Romain Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Metalldeksel i Norge er ingen bra ting. "Mobilen skrudde seg av grunnet kulda" hører jeg fra iPhoneeiere hele vinteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg