DCP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har ikke kommet så altfor langt enda. Men kommer til å oppdatere etterhvert som jeg får gjort mer. Er jeg heldig er den på veien til sommeren. To be continued.. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jøss.. Du har en del arbeid framover! Hva med å ikke skrive litt om bilen? Om planene dine for den osv? Skal du restaurere den slik at den blir som orginal eller skal den senkes og styles? Lenke til kommentar
DCP Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jøss.. Du har en del arbeid framover! Hva med å ikke skrive litt om bilen? Om planene dine for den osv? Skal du restaurere den slik at den blir som orginal eller skal den senkes og styles? Den skal restaureres til original stand (nesten) Alle kromdeler skal få et nytt lag krom (når jeg får penger) Den trenger noen omganger med slipepapir og sparkel før jeg skal lakke den. Ja jeg Får se hvor flink jeg blir til å lakke. Interiøret må ut og byttes. Stolene er ikke originale og baksetet er slitent. Alt elektrisk skal byttes til 12V. Motorrommet skal "spices" opp med litt krom og ting Det kan hende jeg gjør noe spennende med motoren hvis budsjettet strekker til. Hadde problemer med å flytte den (6v batteriet var dødt og den hadde stått stille en stund) sist jeg jobba så jeg tok en liten rense/sliperunde inne i bremsetrommelene. Tror jeg skal investere i nytt bremseanlegg for det der var triste saker. Nam nam asbest Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hvilken mod. er den? Lenke til kommentar
DCP Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 hvilken mod. er den? 1964 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 nice. har faktisk planer om og fixe og trikse på en bil selv (må berre få bil først ) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tror jeg skal investere i nytt bremseanlegg for det der var triste saker. Nam nam asbest Ja, skift til nyere spindler og bruk skivebremser, så stopper du i rett tid. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har kjøpt en -69 modell 1300 MED 12v. Har akkurat samme planene som det du har. Slipe ned, lakke og få den i orginal stand. Skal være kompisen min i veinter denne. Lenke til kommentar
DCP Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Tror jeg skal investere i nytt bremseanlegg for det der var triste saker. Nam nam asbest Ja, skift til nyere spindler og bruk skivebremser, så stopper du i rett tid. Nam nam senkespindpler! Lenke til kommentar
DCP Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har kjøpt en -69 modell 1300 MED 12v. Har akkurat samme planene som det du har. Slipe ned, lakke og få den i orginal stand. Skal være kompisen min i veinter denne. Veldig flott vinterbil ja Du får nesten huske å kjøpe en tykk sovepose til å ha i bilen når du skal kjøre Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Boble er kult! en kompiss av meg har kjøpt seg ei boble 1303 S eller.no 1974 mod. som han driver å pusser å sveiser rust på.. trur den blir bra tilslutt! kva betalte du for bilen din? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 du har litt arbeid framfor deg! liker 1300 boblen veldig godt! sett en her i bergen og var ganske så stilig! senket og fått fete felger. ganske så bra annlegg og... men tror det kan bli bra det du sier du skal gjøre. lykke til videre med bilen.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nå bumper jeg litt...Menne... har du gjort noe mer med bobla? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Vi kan jo svare begge to. Jeg har plukket ut motoren og byttet en topp, samt skiftet stempelringer og smurt med litt slipepasta osv. Nå er turen kommet til starteren, som av en eller annen grunn ikke virker. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Vi kan jo svare begge to. Jeg har plukket ut motoren og byttet en topp, samt skiftet stempelringer og smurt med litt slipepasta osv. Nå er turen kommet til starteren, som av en eller annen grunn ikke virker. Har du mekka mye boble? Har selv hatt boble siden jeg var 16 (7år). Btw: sjekk innslaget på starteren, solenoiden bruker å ryke. Endret 16. februar 2004 av Opus Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Dette er min første. Haynes er veldig god å ha.. Når det gjelder diagnosen din, er det det jeg tror det kan være. Vi får se.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 dette er kansje en bump men har du fått gjort noe? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 DCP og drkaos, er det noen fremgang? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Stilig, *følger mer med på denne jeg* EDIT: DU kan ikke kjøre/dytte bilen ut så vi får se front? Endret 1. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Litt skuffende kanskje, men nei.. Prosjektet har stått stille en stund. Planen er å overføre den til en annen garasje nå, for å settes i eu-godkjent stand. Det skal ikke være mye på min. Lakk blir det sikkert ikke før til vinteren igjen. Skal legge ut bilder og oppdateringer når jeg kommer videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå