Gunfreak Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 For all del -- jeg prøver på ingen måter å rettferdiggjøre BF1. Har selv lite til overs for BF-serien, spesielt mtp. hvor mye de har knullet over kundene sine med førbestemte DLCer, Premium-pakker, osv. Det er nok helt utelukket at jeg kjøper spillet, og jeg tviler på om jeg kommer til å verdsette det mer enn Verdun (du nevner noen av grunnene selv). Men Verdun har sine mangler og. Spesielt det at den gjør den nøyaktig samme feilen som all annen vestlig vinkling av WW1: ser bare på det som skjedde på Vestfronten. Spillet hadde vært så vanvittig mye rikere om det satt oss i langt mer varierte og spennende slagmark i kirgen. Jeg er enig i at temaet er snevert i verdun. Man kan jo håpe på at de legger til om ikke Afrika, men Tyrkia og eller østfronten. Ww1 er nesten alltid vestfronten enten det er spill eller film (jeg vet bare om Lawrence of Arabia og young Indiana jones som viser noe fra Afrika. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Og så, det er i hvertfall represantivt av WW1. Det kommer ikke Battlfield 1 til å være, det blir battlefield 4 med WW1 inspirerte brett. Og nei det er ikke lite variasjoen i Verdun, du har skog kart, gjørme kart, skyttegrav kart osv. Litt usikker på hva du mener med at det er Battlefield 4 med WW1-inspirerte brett. Tror du ikke at de vil sette i gang med WW1-era våpen og slikt eller? Endret 17. august 2016 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Og så, det er i hvertfall represantivt av WW1. Det kommer ikke Battlfield 1 til å være, det blir battlefield 4 med WW1 inspirerte brett. Og nei det er ikke lite variasjoen i Verdun, du har skog kart, gjørme kart, skyttegrav kart osv. Litt usikker på hva du mener med at det er Battlefield 4 med WW1-inspirerte brett. Tror du ikke at de vil sette i gang med WW1-era våpen og slikt eller?De vil gi alle spillere prototype våpen. Våpen som enten aldri så krigen. Eller bare fantes i et fåtall. Bortsett fra snipere vil ingen ha bolt rifler. Alle vil løpe rundt med semi auto eller full auto våpen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hmm. Det høres jo ikke helt like rafft ut. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Og så, det er i hvertfall represantivt av WW1. Det kommer ikke Battlfield 1 til å være, det blir battlefield 4 med WW1 inspirerte brett. Og nei det er ikke lite variasjoen i Verdun, du har skog kart, gjørme kart, skyttegrav kart osv. Litt usikker på hva du mener med at det er Battlefield 4 med WW1-inspirerte brett. Tror du ikke at de vil sette i gang med WW1-era våpen og slikt eller?De vil gi alle spillere prototype våpen. Våpen som enten aldri så krigen. Eller bare fantes i et fåtall. Bortsett fra snipere vil ingen ha bolt rifler. Alle vil løpe rundt med semi auto eller full auto våpen. har du spilt alfaen ?? full auto våpene er rimlig dårlige og overhodet ingen måte "OP" ja det vil såklart være lettere for en noob å bruke de men er ganske mange som er dårlige på aimen sin, hadde det vært for mye bolt rifler ville man kanskje mistet en hel del spillere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Og så, det er i hvertfall represantivt av WW1. Det kommer ikke Battlfield 1 til å være, det blir battlefield 4 med WW1 inspirerte brett. Og nei det er ikke lite variasjoen i Verdun, du har skog kart, gjørme kart, skyttegrav kart osv. Litt usikker på hva du mener med at det er Battlefield 4 med WW1-inspirerte brett. Tror du ikke at de vil sette i gang med WW1-era våpen og slikt eller?De vil gi alle spillere prototype våpen. Våpen som enten aldri så krigen. Eller bare fantes i et fåtall. Bortsett fra snipere vil ingen ha bolt rifler. Alle vil løpe rundt med semi auto eller full auto våpen. har du spilt alfaen ?? full auto våpene er rimlig dårlige og overhodet ingen måte "OP" ja det vil såklart være lettere for en noob å bruke de men er ganske mange som er dårlige på aimen sin, hadde det vært for mye bolt rifler ville man kanskje mistet en hel del spillere. Jeg driter i gameplayet, det er ikke representativt at så mange går med slike våpen enkelt og greit. Skal du lage et WW1 får du lage et skikkelig et og ikke "WW1 Call of duty black ops edition" Eller drite i å lage det. Lenke til kommentar
Nico84 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Når avsluttes den betatestingen? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Er veldig skeptisk over den metall armored Maxim gun charactern, virker veldig TF2 aktig med en character som fungerer som tank. Håper jeg tar feil, har ikke hørt om ww1 metall armor soldater med Maxim gun valse over slagmarken og skyte ned folk. Uten skikkelig antall artilleri så er alle WW1-WW2 spill ikke representativ Endret 19. august 2016 av Gunman1986 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Er veldig skeptisk over den metall armored Maxim gun charactern, virker veldig TF2 aktig med en character som fungerer som tank. Håper jeg tar feil, har ikke hørt om ww1 metall armor soldater med Maxim gun valse over slagmarken og skyte ned folk. Uten skikkelig antall artilleri så er alle WW1-WW2 spill ikke representativ Tyske stomtroopers med stål plater og heldekkende hjelm fantes, de gikk med flammekaster for det meste, og noen gikk kanskje med MP18, Ofte hadde de med rustning flammekasterne, og tetter de tenkte på skytterkraven, hoppet andre uarmerte stormtroopers inn med MP18. Dette ville være helt kurant å ha i BF1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Tyske stomtroopers med stål plater og heldekkende hjelm fantes, de gikk med flammekaster for det meste, og noen gikk kanskje med MP18, Ofte hadde de med rustning flammekasterne, og tetter de tenkte på skytterkraven, hoppet andre uarmerte stormtroopers inn med MP18. Dette ville være helt kurant å ha i BF1 Takker, veldig interessant men de kunne i det minste gjort de historisk korrekt da haha Men hvor effektivt var dette på slagmarken? En arkebuse gevær pellet går rett gjennom plate armor, har sett dette selv på Ultimate Warrior og Conquest. Men leste at de brukte overlappende rustning plater så kan godt være det faktisk var effektivt mor direkte skudd, slår meg mer som anti shrapnel armor enn å fungere som Planetside 2 MAX character. Edit: men under 2% hadde armor, og det er alt fra litt flak til full metal armor da det ikke var standard issue og ikke masse produsert. Hvis spillet skal være representativt av WW1 så er det ikke realistisk av 20-30% av slagmarken består av metal armor soldater Endret 23. august 2016 av Gunman1986 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Rustningen som ble brukt i "gamle dager" var ganske tynn (tynnere enn man ofte tror) så platene Tyskland brukte var både tykkere og av annen kvalitet. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) . Endret 25. august 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Spilte Open Beta i går i 3 timer. Fantastisk moro, lenge siden vi har ledd og skravlet så mye over teamspeak som da Milevis foran BF4 i grafikk og lyd. Frostbite virker veldig polert og effektiv. Har følgende specs: - i7-4770k @ 4.2GHz - EVGA GTX 1080 FTW - 16GB (11-13-14-32) 2400MHz RAM Kjører alt på Ultra i 2560x1080 (21:9 superwide skjerm) i 100-120fps. Rendrer jeg i 5K får jeg 50-60fps. Meget imponerende når grafikken er så enorm som den er. Sandstormen ser kjemperealistisk ut også, og det er animasjoner for hvordan man går inn i alle kjøretøy. Føles mer realistisk ut enn BF4, men også langt mer lekent siden man kan sitte 5stk i en tanks, 2-3stk i fly etc. Og ikke minst er sniperklassen blitt gøy å spille. Den er langt mer utfordrende og engasjerende enn den sterile og tørre opplevelsen BF4 var for sniping. Endret 31. august 2016 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå