Fotoskrulla Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Strand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hvor er den røde kajak :-D nej bare rolig....men der måtte godt lægge en båd...(driller dig bare ) :-) Dejligt farve på vandet hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2016 Forfatter Del Skrevet 16. august 2016 Hvor er den røde kajak :-D nej bare rolig....men der måtte godt lægge en båd...(driller dig bare ) :-) Dejligt farve på vandet hilsen Suss Hehe! Ingen rød kajakk i dag, men kanskje skal jeg finne en riktig fin rød båt til deg i morgen... Jeg elsker den fine turkise fargen på sjøen! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hvor er den røde kajak :-D nej bare rolig....men der måtte godt lægge en båd...(driller dig bare ) :-) Dejligt farve på vandet hilsen SussHehe! Ingen rød kajakk i dag, men kanskje skal jeg finne en riktig fin rød båt til deg i morgen... Jeg elsker den fine turkise fargen på sjøen! Ja det er så smukt med den farve i vandet..:-) ligner en pool...ja find lige en lille båd til mig :-) Lenke til kommentar
Pande Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hvorfor dra til syden...bortsett fra temperaturen:-) Bare flott dette, hvor det nå er. Kan det være litt vest i Lofoten? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2016 Forfatter Del Skrevet 16. august 2016 Hvorfor dra til syden...bortsett fra temperaturen:-) Bare flott dette, hvor det nå er. Kan det være litt vest i Lofoten? Hei Pål! Ja dette er på Fredvang i Lofoten. Vi bodde på campingen der noen dager. Bildet et tatt i bikini på veg ned for å bade med lommekameraet. Det er bare temperaturen i vannet som mangler, ellers er det mye bedre enn syden for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg