Gå til innhold

En gåte

Tåkefyrste

Anbefalte innlegg

"Du ser det på natta, men ikke om dagen. Du hører det på dagen, men ikke om natta. Du kan ta i det, men ikke holde det."

Noen som vet hva dette er? Det er max irritasjon å ikke finne det ut, jeg har prøvd i 20min nå, men vet ikke om jeg orker lengre (det er tungt å tenke)

Skal ikke forundre meg om svaret er simpelt, men det gjenstår å se... Kom med forslag

:thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehhhh, kan svaret være ingenting? kan jo stemme. Om natta ser du ingenting, om dagen hører du ingenting( ehhhh). Man kan ta på ingenting, men altså ikke kjenne på det. Hvis det stemmer er jeg stolt, brukte 30 sekunder på å finne det(hvis det stemmer da)

Lenke til kommentar

Blæh, jeg går for ingenting, ellers så får jeg ikke sove. OM natten kan man se ingenting er vel akseptabelt. At man hører ingenting om dagen er vel heller tvilsomt, men hopper pent over den med tanke på nattessøvnen. At man kan ta i det kan vel stemme og man kan jo ikke holde på ingenting. Bortsett fra den fordømte greia med at man ikke kan høre den om dagen så synes jeg det stemmer ganske bra.

Lenke til kommentar

Har du ikke en fasitt??

Mørket, hmm... vannskelig å høre.

Drømmer, ikke let å tai, eller høre på dan.

Gåta til Svinxen er lettere.

Om mårran går det på 4 bein, om dagen på 2, og om kvelden på 3 bein. Hva er det? Mye lettere egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...