Tåkefyrste Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 "Du ser det på natta, men ikke om dagen. Du hører det på dagen, men ikke om natta. Du kan ta i det, men ikke holde det." Noen som vet hva dette er? Det er max irritasjon å ikke finne det ut, jeg har prøvd i 20min nå, men vet ikke om jeg orker lengre (det er tungt å tenke) Skal ikke forundre meg om svaret er simpelt, men det gjenstår å se... Kom med forslag Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 mørket? :o kan du høre mørket om dagen da? eller ta i det? Lenke til kommentar
OuO Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ehhhh, kan svaret være ingenting? kan jo stemme. Om natta ser du ingenting, om dagen hører du ingenting( ehhhh). Man kan ta på ingenting, men altså ikke kjenne på det. Hvis det stemmer er jeg stolt, brukte 30 sekunder på å finne det(hvis det stemmer da) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 "Du ser det på natta, men ikke om dagen. Du hører det på dagen, men ikke om natta. Du kan ta i det, men ikke holde det." Finnes det noe slikt noe a? Trur du egentlig bare finner på noe kukk jeg slik at jeg ikke får sove... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jeg tenkte tanken jeg også, at det er bare noe bullshit som noen fant på for å plage andre.... Jeg vet seriøst ikke hva svaret er selv.. men jeg blir gal av å gå i uvitenhet Lenke til kommentar
OuO Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kan det ikke være ingenting da? Hvor fikk du høre den forresten? Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kan det ikke være ingenting da? Hvor fikk du høre den forresten? Litt teit da. Man hører jo vanligvis noe på dagen. Også ser man noe om natten ved måneskinn iaffal. Nå får ikke jeg sove heller.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Kan det ikke være ingenting da? Hvor fikk du høre den forresten? Fikk høre den av bror min, som hørte den av noen annen osv. Jeg vet ikke hvor langt det går, men ingen av de har noe svar foreløpig Lenke til kommentar
OuO Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Blæh, jeg går for ingenting, ellers så får jeg ikke sove. OM natten kan man se ingenting er vel akseptabelt. At man hører ingenting om dagen er vel heller tvilsomt, men hopper pent over den med tanke på nattessøvnen. At man kan ta i det kan vel stemme og man kan jo ikke holde på ingenting. Bortsett fra den fordømte greia med at man ikke kan høre den om dagen så synes jeg det stemmer ganske bra. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 lol, de fleste teorier slår sprekker på et eller annet punkt... Jeg har også tenkt tankene, men du kan jo både høre å se tanker (på en måte), både natt og dag. Dessuten kan du ikke ta i en tanke... men du kan holde på en... omvend av gåten : Lenke til kommentar
scenest Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Denne var vanskelig :/ Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nei... denna var mørkt Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har du ikke en fasitt?? Mørket, hmm... vannskelig å høre. Drømmer, ikke let å tai, eller høre på dan. Gåta til Svinxen er lettere. Om mårran går det på 4 bein, om dagen på 2, og om kvelden på 3 bein. Hva er det? Mye lettere egentlig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Du glemte av "men snakker med én stemme" det er igrunn en vanskelig gåte det også, men jeg visste svaret fra før. (mennesket, hvorfor? det kan dere andre finne ut:P) Men tilbake til gåta jeg fant. er det ingen som klarer den? Endret 26. november 2003 av apollox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå