Gå til innhold

Kattunge som tisser i senga!

Anbefalte innlegg

Jeg har en 4,5 måneder gammel hankatt som tisser i alle sengene i huset vårt... Dette er veldig frustrerende og vurderer og avlive ham.. Noe som jeg absolutt Ikke vil!! Jeg lurte egentlig på da om noen har tips til hva vi kan gjøre for å fikse dette problemet fortest mulig??

Det er ikke noe galt med sandkassen hans, den holder vi alltid ren.

Meen.. første natt da vi fikk han, hadde jeg han i senga mi, pga av at jeg ikke ville at han skulle være alene, syntes så synd i han..

Så tisset han jo selvfølgelig i senga mi. Så jeg lurer på om kanskje det har noe med dette å gjøre... At han tisser overalt i sengene.. Håper på tips og råd fra dere om hva vi kan gjøre. Det blir altfor trist visst vi skal avlive han på grunn av det.. ??

Endret av Wrykk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere prøvd hundemetoden? Følg med katten, og med jevne mellomrom setter dere den "på do". Hvis den gjør noe så får den belønning. Repeat ad nauseam. Veldig kjedelig, men definitivt verdt å unngå at dere avliver en levende skapning for å unngå litt bry.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han kan allerede være kjønnsmoden, dere burde ringe vet og spørre om hvor tidlig dere kan få han kastrert. Jo tidligere jo bedre for å eliminere uønsket oppførsel som spraying overalt, men det høres ikke ut som om det er det problemet dere har. Lukk døren til soverommet, pus har ingen adgang hvis pus ikke kan oppføre seg (og det er fint med ett hårfritt rom, så du kan legge deg uten å legge deg i en masse kattehår). Skaff pus sin egen seng, bur med ett godt pledd de liker å ligge på er en stor hit da buret har vegger og tak og det hjelper på å gjøre så pus føler seg trygg, og samtidig gjør du pus vandt med å være i ett bur til dagen dere trenger å ta han med til veterinæren, så da slipper dere å krangle med han for å få han i buret sitt :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...