clinton Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Lurer på om det er noen steder det går ann og få køpt samme type lister som er i lian li kabinettene. Har sett på de mest vanlige web shappene,men kan ikke finne sånne som er brukt på lian li. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 De hvite? Se hos Elfa. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 åssen lister?? De hvite ja.som går fra kanten av der du har cd-rommen og opp til der PSUen slutter. Lenke til kommentar
felge Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 åssen lister?? De hvite ja.som går fra kanten av der du har cd-rommen og opp til der PSUen slutter. Hvor har du tenkt å bruke de da? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 grenseløst irriterende. Jg så en slik list forrige dagen (i sort ikke hvit) og tenkte; "så kjkt, sånn skal jeg kjøpe neste gnag jeg bestiller noe fra ....." men nå husker jeg ikke for alt i verden hvor det var jeg så den. Finner den ikke noe sted. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 åssen lister?? De hvite ja.som går fra kanten av der du har cd-rommen og opp til der PSUen slutter. Hvor har du tenkt å bruke de da? i dataen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det var i utgangspuntet en annen list som jeg tidligere hadde sett, men denne ser ut til å likne veldig på den på lianli kabbisen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det kan hende han vil bruke dem inne i kabinettet for å fjerne de skarpe kantene, hvis du i det hele tatt finner det i dagens kabinetter? Og det ser jo litt stilig ut også da, synes jeg... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Det kan hende han vil bruke dem inne i kabinettet for å fjerne de skarpe kantene, hvis du i det hele tatt finner det i dagens kabinetter? Og det ser jo litt stilig ut også da, synes jeg... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 fant tilbake til den lista jeg først tenkte på når jeg leste denne posten. Det var denne. Det kjipe nå er at man ikke kan bestille fra Farnell uten å ha registrert seg med bedriftsnummer på sidene dems. Men for de som kjenner noen som kan bestille er det jo en mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå