heipameg Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hei, jeg dukket ikke opp på første dag i dag på uio, selv om det var obligatorisk oppmøte. Jeg ga heller ingen beskjed. Jeg vil derimot slutte på skolen, og ikke starte i det hele tatt. Hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Som det ble skrevet i den forrige tråden du startet så trenger du ikke gjøre noe i det hele tatt, høyere utdanning er ikke bindende. Men om du sliter med kvaler, kan du jo kontakte administrasjonen ved ditt fakultet og gi dem beskjed. Studieplassen din har nok eventuelt blitt gitt til noen andre allerede. Endret 15. august 2016 av Marcus Halberstram Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Du ringer dem og sier fra, som enhver ansvarlig voksen, sånn at en som venter på og vil ha den plassen får den snarest mulig, og kan delta i fadderuken med de andre og bli kjent med de nye i klassen sin. 5 Lenke til kommentar
Haatr Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hva hvis du misset den første dagen? Har jeg muligens studieplass der enda? Tenkte jeg hadde mistet studieplassen? Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Haatr: Du gjorde det samme som heipameg, men vil likevel begynne? Hvilken skole, hvilket studie? Jeg vet i hvert fall at på UiO så er det obligatorisk oppmøte første dagen. Men vet om flere som forsov seg, og som sendte mail. De pleier å være ganske greie på det her i starten. Men har de sendt ut et tilbud til andre fordi du ikke har registrert deg, så er det ingen vei tilbake. Samme med å ikke betale studieavgiften innen fristen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå