Gå til innhold

Billig frisør i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har frisør der jeg bor, og da betaler jeg 230 kr MED kvittering. Det siste er nesten viktigere enn prisen i seg selv, for selv om jeg ikke vil betale mer enn det jeg må, så vil jeg heller ikke bidra til organisert kriminalitet. Betaler med kort og får kvittering når jeg ber om det, og da mener jeg at jeg handler i aktsom god tro. Det er ikke en enkeltstående frisør, det finnes et par andre salonger i Oslo under samme navn.

Lenke til kommentar

Jeg har frisør der jeg bor, og da betaler jeg 230 kr MED kvittering. Det siste er nesten viktigere enn prisen i seg selv, for selv om jeg ikke vil betale mer enn det jeg må, så vil jeg heller ikke bidra til organisert kriminalitet. Betaler med kort og får kvittering når jeg ber om det, og da mener jeg at jeg handler i aktsom god tro. Det er ikke en enkeltstående frisør, det finnes et par andre salonger i Oslo under samme navn.

Men du glemte å nevne hvilken salong dette er :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Jeg klipper meg på Central Park på Grunerløkka. Flink frisør og helt grei pris (kr 595). Men for en student synes jeg det er ille nok, så ser meg egentlig om etter noe enda rimeligere. :) 

 

Saxoføn i Fredensborgveien (like ved Deichmann) tar 250 pluss at du får hver 5. klipp til halv pris. Har gått dit siden jeg snubla over stedet for noen år siden. Godt fornøyd med klippen og hvert fall om du får eieren så går det også veldig fort. 

 

Jeg var storfornøyd her i en periode, men plutselig hadde han nye frisører ukentlig og var selv sjeldent tilstede. Ble "skamklipt" av en av de og det var grunnen til at jeg endte opp på Central Park som nevnt over.

 

Men veldig god pris. Særlig med klippekort.

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale pelspels på det varmeste  :)

 

Flotte lokaler, ekstremt dyktige og hyggelige ansatte fra hele verden. Hvis engelsken ikke er så solid kan jeg anbefale Oscar, han er svensk og prater ikke hull i hodet på deg  :wee:

 

Selv tar jeg "The Combo" med Oscar annenhver måned, der han gir meg fantastisk sveis og skjegg for bare 500,-. Det skal nevnes at han er "Junior Barber", og derfor billig. Men jeg er strålende fornøyd hver gang  :thumbup:

 

Booking skjer på nett, kvittering kan fåes fysisk og/eller på epost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...