[BiGG] Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Telenor...skreiv (tele(hor) genialt Endret 3. desember 2003 av [BiGG] Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 snyd ikke dere har stvakontorll også da. Da hadde vi sluppet så magne innlegg med tydilge skrvileifer også. Det som er litt morosmt er at selv om jeg skrvier helt ufortsålig her, greier dere allkivel å lese det som står her. Dette fordi hjrenen leser kun de to føsrte og to siste boktsanvene i et ord, og kjenner igjen ordet på anatll bosktaver. Skjønte jo det innlegget helt perfekt Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det er fordi du ikke behersker engelsk flytende Njet, jo lenger ordlengden blir, jo mindre lett er den der "automatisk feilstavelsesfiksing" som hjernen kjører. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 lastmile (treg med utbygginga ) De skal jeg få brebånd av! Telenor, Telenor, Telenor. Det funker! Stilig! Er det noen som faktisk brukte dette ordet? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 certainly: ø_helvettes -> ****** ø_fitte****** -> ****** ø_helvetes -> ****** ø_telehor -> Telenor ø_teleh0r -> Telenor ø_helvete -> ****** ø_fitte -> ****** ø_jæv3l -> ****** ø_jævel -> ****** ø_fitt3 -> ###### ø_jævla -> ******* ø_fa3n -> ****** ø_hore -> ****** ø_pule -> ****** Fjern samtlige "ø_", så har dere ordene. Noen av ordene blir sensurert uansett, så jeg fjernet dem fra listen. Det gjelder div. omskrivninger av f_a_e_n. Diskriminering, hvorfor er f-i-t-t-e sensurert og ikke p-i-k-k? ekker k-u-k? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Måtte prøve.. Telenor! Telenor telehore.. Hmm... Telenor! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvis du holder på med telesex driver du med Telenor. Da kan du også få telehiv. Jess, fantastisk! Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det funker, oki? Dere trenger ikke å spamme med å forsøke (det kan dere evt. gjøre under testposter). Denne tråden stenges. pga. spamming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg