ostepopp Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Er det mulig for at dere i HW kan legge ut alle de ordene dere har dettet på her? Har telenor fått en slik rettelse så er det andre som også fortjener dette. Siden de fleste vet dette med tele(h)or nå så funker den jo heller lite. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Telenor hmz.. irriterende da... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Er det mulig for at dere i HW kan legge ut alle de ordene dere har dettet på her?Har telenor fått en slik rettelse så er det andre som også fortjener dette. Siden de fleste vet dette med tele(h)or nå så funker den jo heller lite. Støtter dette fult ut! Bare ikke hold ordene skjult for oss Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 certainly: ø_helvettes -> ****** ø_fitte****** -> ****** ø_helvetes -> ****** ø_telehor -> Telenor ø_teleh0r -> Telenor ø_helvete -> ****** ø_fitte -> ****** ø_jæv3l -> ****** ø_jævel -> ****** ø_fitt3 -> ###### ø_jævla -> ******* ø_fa3n -> ****** ø_hore -> ****** ø_pule -> ****** Fjern samtlige "ø_", så har dere ordene. Noen av ordene blir sensurert uansett, så jeg fjernet dem fra listen. Det gjelder div. omskrivninger av f_a_e_n. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hehe, lenge siden jeg har lest så mange stygge ord på en gang i en post! Noen varsle en mod K Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hehe, her har nok moderatorene fnist litt og skrevet de stygge glosene de kan Jeg synes det er greit å sensurere "oppbrukte" ord, men kommer noen med en veldig kreativ omskrivning av ISPen sitt navn, bør det slippe igjennom Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Jeg synes at bøgeratorene bør sensurere hardwank.no... (ser om dette gjør noe inntrykk, venter på 90% warning nå...) Edit: bare for å illustrere hvor teit denne tråden virkelig er.. Endret 26. november 2003 av GolfBag Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hehe, lenge siden jeg har lest så mange stygge ord på en gang i en post! Noen varsle en mod K Jeg _er_ moderator. Og admin. Lenke til kommentar
Zoidberg Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Fy ******! Det var nå ****** at en ikke får kalle telenor for telenor. Hva ****** har skjedd med den ******* ****** ytringsfriheten. Nå må dere ****** meg kutte ut det ******* ****** tullet. ###### ( tester bare ) Edit:Forresten, er det noen spesiell grunn til at det ene fy ordet er sensurert i # form , mens resten har * form? Endret 26. november 2003 av Zoidberg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 snyd ikke dere har stvakontorll også da. Da hadde vi sluppet så magne innlegg med tydilge skrvileifer også. Det som er litt morosmt er at selv om jeg skrvier helt ufortsålig her, greier dere allkivel å lese det som står her. Dette fordi hjrenen leser kun de to føsrte og to siste boktsanvene i et ord, og kjenner igjen ordet på anatll bosktaver. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) snyd ikke dere har stvakontorll også da. Da hadde vi sluppet så magne innlegg med tydilge skrvileifer også. Det som er litt morosmt er at selv om jeg skrvier helt ufortsålig her, greier dere allkivel å lese det som står her. Dette fordi hjrenen leser kun de to føsrte og to siste boktsanvene i et ord, og kjenner igjen ordet på anatll bosktaver. Hmm... Når jeg tenker meg om klarte jeg å lese det innlegget forbausende raskt uten problemer... Gikk faktisk ikke tregere enn vanlig. Er det slik du beskrev det fungerer? Endret 27. november 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 ja, er det ikke morro Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Skulle vaert motsatt Telenor skulle BLITT tele"h"or -Og ver så snill dere lekepolitifolk... fleip kalles dette (i frykt for rabiate "rapportere" ) Lenke til kommentar
Far^Side Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) telehor? www.telehor.no hmm... både URL'er, linknavn og bilder (altså: adressa til bildet) som har telehor i seg blir forandret til Telenor... Ikke så bra... det blir litt vanskelig å lage en link til den adressa jeg skrev over da... Edit: Ok, brukte bare www.makeashorterlink.com for å kunne linke dit Endret 3. desember 2003 av Far^Side Lenke til kommentar
Far^Side Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Er det slik du beskrev det fungerer? Her er en artikkel fra Slashdot som tar opp dette emnet: Can You Raed Tihs?An aoynmnuos raeedr sumbtis: "An interesting tidbit from Bisso's blog site: Scrambled words are legible as long as first and last letters are in place. Word of mouth has spread to other blogs, and articles as well. From the languagehat site: 'Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by it slef but the wrod as a wlohe. ceehiro.' Jamie Zawinski has also written a perl script to convert normal text into text where letters excluding the first and last are scrambled." Edit: syntes ikke at alle ordene var like lette å lese Endret 3. desember 2003 av Far^Side Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 det er fordi du ikke behersker engelsk flytende Lenke til kommentar
Far^Side Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 det er fordi du ikke behersker engelsk flytende Tja... sikkert noe sånt... Lenke til kommentar
ojb Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Virket overaskende bra Men jeg vil nå si at det ble litt vanskeligere å lese... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) De blir sikkert betalt av Telenor for å sensurere det ordet Endret 3. desember 2003 av zeph Lenke til kommentar
knatten Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Til dere som er fascinert av setninger med rokkerte bokstaver, men ikke får til å lese det skikkelig, prøv å lese fortere. Jo fortere du leser, jo mer må hjernen gjette seg frem til hva som står der, og jo mindre feil merker du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg