ericc2233 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg skulle skrive telenor i en post...Men huff jeg skrev feil. Det er så mange taster på tastaturet.jeg skrev H i telenor isteden for N.. Men heldigvis rettet HW.no min feil automatisk.Jeg må ha kommet borti H'n ...bra de har automatisk ordbok Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Telenor heh, det funker faktisk:P Endret 25. november 2003 av LordOfDeath Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Telenor... stjelenor? Endret 25. november 2003 av Cain_85 Lenke til kommentar
gixer Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Hva med stjelehor? Hmm.. på tide å oppdatere retteprogrammet deres gitt! Endret 25. november 2003 av gixer Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Telenor haha.. weee!! fett!! gj hw! Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har de seriøst lagt Tele'h'or til som fy fy ord i ordlista ? Kanskje de er sponset av de ? Men seriøst.. Kjært barn har mange navn osv... Da forsvinner vel snart Stjelenor og da, eller Tulle-2 ? Noen som har flere morsomme navn på norske internett tilbydere ? Lenke til kommentar
oya Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 lastmile (treg med utbygginga ) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tror ikke HW har noe automatisk ordbok... jeg har ikke merket noe til det ialefall. Får teste litt da: telfonkatabog - t e l e f o n k a t a b o g daramaskin - d a r a m a s k i n Telenor - t e l e h o r stavekonyroll - s t a v e k o n y r o l l hyttewur - h y t t e w u r Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Telenor... Edit: hehe det virker; genialt Endret 25. november 2003 av rlz Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Telenor er noe dritt ass, kan de ikke få ut fingern å lansere VDSL? VILT! Endret 25. november 2003 av julepynt Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 av alle disse ordene var det bare tele(h)or som ble rettet. Tror det da kanskje heller er noe de implementerte for å få bukt med all drittkastingen mot telenor... kanskje vi har noen tele(h)or sympatisører i HW gjengen? Jeg har sett en legre post om dette en gang tilbake, ta og søk litt om du er interressert. -Stigma Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Av samme grunnen til at ingen andre lanserer vdsl på landsbasis. Det er ikke et økonomisk grunnlag for det. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva med stjelehor? Hmm.. på tide å oppdatere retteprogrammet deres gitt! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Synes den rettinga er bare tull..Vil jeg skrive tele-hor så skal det stå det når jeg skriver det..Og ikke bli retta på.. Lurer på hva neste "sensurering" blir Endret 25. november 2003 av taz Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Lurer på hva neste "sensurering" blir Vel de sensurerer endel i kina osv..vi kan ikke regne med å slippe unna vi heller Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Selv om det er litt "sensurering" så er det ganske så deilig å slippe å lese teIehor i hvert tredje innlegg som omhandler internett Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Telenor suger uansett hvordan man skriver det Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Telenor ja det funka, men hvordan skal en få det til se slik en vil? Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Selv synes jeg det er en lettelse å slippe å lese diverse omskrivninger av telenor hver bidige gang noen har problemer. Enda verre blir det når en småfurten fjortis opp-pumpa på hormoner tar helt av fordi han ikke får lastet ned mer enn 1 GB pr. måned og ikke skjønner hvorfor. Så for min del skal den "ordbokfunksjonen" bare være der. Dessuten blir det litt lettere å holde forumet litt mer saklig. For øvrig trenger ikke samtlige å legge inn et innlegg her for å teste dette. Bruk testposter om trangen blir for stor. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Selv synes jeg det er en lettelse å slippe å lese diverse omskrivninger av telenor hver bidige gang noen har problemer. Enda verre blir det når en småfurten fjortis opp-pumpa på hormoner tar helt av fordi han ikke får lastet ned mer enn 1 GB pr. måned og ikke skjønner hvorfor. Så for min del skal den "ordbokfunksjonen" bare være der. Dessuten blir det litt lettere å holde forumet litt mer saklig. For øvrig trenger ikke samtlige å legge inn et innlegg her for å teste dette. Bruk testposter om trangen blir for stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg