amalieloho Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg skal kjøpe meg nye telefon, men vil helst bruke under 3000,-, - God skjerm (lyshet, farge og skarphet) - Brukervennlig - 4G - Godt front og sekundær kamera - Grei lagringsplass, nok til ett par spotifylister og noen videoer er ting som også hadde vert greie og ha. Hvilken telefon vil passe til meg? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Ta en kikk på Huawei sine telefoner. Du finner tester på tek.no. Lenke til kommentar
amalieloho Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 Ta en kikk på Huawei sine telefoner. Du finner tester på tek.no. Har sett på Huawei honor 7. Ser at det er omlag 1000,- forskjell mellom den billigeste nettsiden i Norge (netonnet) og en utenlands sidewww.vmall.eu. Vet du om mobilen fungere til bruk i Norge selv om den er bestilt fra utlandet? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Dersom du bestiller fra utlandet så blir det vanskeligere med garanti og reparasjon dersom noe skulle være galt.. Hadde ejg vært deg så hadde jeg gått for denne; http://www.prisjakt.no/product.php?p=3341561 Mye bedre skjerm og kamera i denne og selfie-kameraet er særlig bra (i forhold til andre mobiler som iphone 6s osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå