FrodeO Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg har et treningsvogn for hester som har skivebremser. Bremsene har tilhørt en bil, men jeg klarer ikke å finne ut hvilken type bil. Klossene er utslitte og jeg trenger å bytte. Noen her inne som vet? Mål på klossene er 79mm brede og 55mm høye. 3 hull til pinnene i øvre kant. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg har ikke greie på slikt, men kanskje du kan lese av et navn eller delenummer på mekanismen som holder fast bremseklossen? Eller spørre forhandler av nevnte treningsvogn? Lenke til kommentar
FrodeO Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 Jeg har ikke greie på slikt, men kanskje du kan lese av et navn eller delenummer på mekanismen som holder fast bremseklossen? Eller spørre forhandler av nevnte treningsvogn? Det var en pensjonist på Jæren som lagde vognene midt på 90-tallet og har er ikke lengre med oss. Bremsekalipperen er av merket Sumitomo Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Du kan jo ta den med til noen verksteder som forhandler japanske biler. Kanskje Toyota, Nissan, Mazda eller Suzuki kjenner til delene og kan skaffe. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Pajero? http://www.ebay.com/itm/Mitsubishi-Pajero-Pagid-Rear-Brake-Pads-Set-Sumitomo-Braking-System-/301903508444?hash=item464ad9f3dc:g:m2sAAOSw2ENW7lrj Lenke til kommentar
FrodeO Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 Jeg fant nettopp ut at de tilhører en Mitsubishi Colt Lancer Stasjonsvogn 1979modell. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå