Gå til innhold

Endre verden

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en ganske bra idé. La oss kalle den Sannhetisme (etter nicknamet mitt). Sannhetisme går ut på å leve i en verden uten stat eller pengestjelere (skatt). Siden det sikkert ikke er et sted å dra til uten at det er noen folk som kaller seg staten og arresterer folk og tar fra osd penger og lager lover og regler, så er det på tide med en revolusjon.

Verden er skapt for alle sammen. Mennesker kan ikke komme hit og se seg selv som folk som er mer verdt.

Når barn har en lek om at noen er kongen, så har barna lov til å si at de ikke er med i leken lenger. Hvorfor kan ikke andre si at de ikke vil være en del av samfunnet?

La oss boykotte disse folkene og ikke anerkjenne at denne staten styrer over dette området og havet og lufta.

Alle skal få leve sine egne liv. La oss danne egene styrker. Vi skal ikke rømme fra politiet. Vi skal arrestere politifolk selv, for å skape en balanse. Har gud utnevnt disse folka til å jage folk og arrestere folk? Er de mere verdifulle enn oss?

Hvem blir med i min fredelige kampsak? Sannhetisme!

Dette er ikke troll :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått en ganske bra idé. La oss kalle den Sannhetisme (etter nicknamet mitt). Sannhetisme går ut på å leve i en verden uten stat eller pengestjelere (skatt). Siden det sikkert ikke er et sted å dra til uten at det er noen folk som kaller seg staten og arresterer folk og tar fra osd penger og lager lover og regler, så er det på tide med en revolusjon.

Verden er skapt for alle sammen. Mennesker kan ikke komme hit og se seg selv som folk som er mer verdt.

Når barn har en lek om at noen er kongen, så har barna lov til å si at de ikke er med i leken lenger. Hvorfor kan ikke andre si at de ikke vil være en del av samfunnet?

La oss boykotte disse folkene og ikke anerkjenne at denne staten styrer over dette området og havet og lufta.

Alle skal få leve sine egne liv. La oss danne egene styrker. Vi skal ikke rømme fra politiet. Vi skal arrestere politifolk selv, for å skape en balanse. Har gud utnevnt disse folka til å jage folk og arrestere folk? Er de mere verdifulle enn oss?

Hvem blir med i min fredelige kampsak? Sannhetisme!

Dette er ikke troll :D

Kanskje ikkje troll, men idioti.

Ett slikt samfunn som du beskriver ville aldri fungere. Det er derfor den samfunnsorden vi har idag har vokst seg fram. Eg sier ikkje at eg er fornøyd med alt i dag, men forslaget ditt er fullstendig virkelighetsfjernt.

• Liker 5
Lenke til kommentar

we are a free inhabitant, we are peaceful people

istorien har vist oss en ting så er det at "Darkness is more powerful".

Så "darkness rules" med andre ord, og vi burde ikke prøve å gjøre noe med det.

Det er det vi gjør ved å ha ett samfunn med lover og regler og noen som passer på at de reglene blir fulgt........

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar

Det er det vi gjør ved å ha ett samfunn med lover og regler og noen som passer på at de reglene blir fulgt........

Darkness rules, men darkness ruler ikke allikevel fordi vi har lover og regler?

Lenke til kommentar

Darkness rules, men darkness ruler ikke allikevel fordi vi har lover og regler?

Ja, det er en grei oppsummering. Vi har ett samfunn med lover og regler fordi det ikkje skal være den sterkestes rett som rår. Med mindre du er en av de som finner opplysningene dine i kokkoland, så er de fleste enige om at det samfunnet vi lever i i vesten i dag er det beste vi har hatt.

Lenke til kommentar

Noe sier meg at dere alle er forbaskede politifolk. Jeg nekter å høre på de reglene som noen andre personer har lagt. Hvorfor kan ikke de høre på mine regler. Demokrati fins ikke. Nevn ett land der det er direkte demokrati? Jeg er en del av naturen, ikke staten.

LENGE LEVE SANNHETISMEN!

Lenke til kommentar

Liker heller ikke anarkismen (eller analismen for meg). Hvem vil bli mine tilhengre?

Sånnkan dere vise at dere ikke er en del av staten:

Gå ut naken på gata og drit på folks biler.

Det finnes ikke ET sted der man kan dra til. Hele verden er okkupert av stater. Hvem vil ha Sannhetism Øya?

Endret av TheTruth
Lenke til kommentar

Noe sier meg at dere alle er forbaskede politifolk. Jeg nekter å høre på de reglene som noen andre personer har lagt. Hvorfor kan ikke de høre på mine regler. Demokrati fins ikke. Nevn ett land der det er direkte demokrati? Jeg er en del av naturen, ikke staten.

LENGE LEVE SANNHETISMEN!

Er du han svensken som hadde sex med trær?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...