Nordmann3 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) *gratis når du har sett 300 sekunder med reklame, hvert 15 minutt. Endret 16. august 2016 av revilloz Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Tv3play husket om man hadde sett reklamen, så man kunne spole forbi reklameposisjonene uten å måtte se det på nytt. Håper det videreføres i den nye tjenesten. Fordelen med dette er at man kan "trigge" alle reklamene uten å måtte følge med, og deretter spole til begynnelsen og se hele programmet uten avbrytelser. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Er leiav tv. Reklame, repriser og rigga programmer. Da ser jeg heller på youtube hvor det er mindre reklame og mer innhold å velge imellom. Pluss at jeg holder engelsken vedlike. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Jeg ser ikke på TV. Bruker Chromecast og streamer dokumentarer på YouTube i stedet. Ser nå på en dokumentar av Stephen Fry om Gutenberg. Sånne kvalitetsprogrammer er sjeldne på TV. Endret 17. august 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Gud, dette var et reklamehelvete. Reklamene kommer ofte og varer for lenge. Mengden reklame gjør at man blir negativ til reklamen og heller vil se på noe annet enn det man så på. I tillegg kommer det opp irriterende reklame man må fysisk krysse vekk. Jeg forstår at de vil reklamefinansiere dette, men det er grenser for hvor mye reklame man bør dytte inn i et program. Det bør være maks to reklamer og man bør tenke på hvor mange ganger. Popup bør automatisk forsvinne etter 3-4 sekunder. Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Man bør ikke sende samme reklame flere ganger under samme program. Man blir gørr lei av å se det samme om og om igjen - det er anti-reklame. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 På YouTube kan du klikke ut reklamen etter fire sekunder. Det er et hint til annonsørene om at du har fire sekunder på deg til å gjøre deg interessant for kunden. Hvis du ikke klarer det på fire sekunder så kan du bare glemme det. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Youtube har stadig oftere reklame på ti sekunder som ikke kan klikkes bort... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Betaler heller noen kroner for å slippe reklamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå