balder Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Eg vurdere å kjøpe xbox one som eg kun skal bruke til å spele Gear og Wars colection + 4. Så selge den igjen da eg har nok med PS4. Denne Xbox One 500 GB er det lurt å kjøpe den da den er på veg ut? Den kan vel brukast til dei siste spela eller er det noko eg ikkje har fått med meg? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg har egentlig sittet og vurdert det samme selv, men kommet frem til at det kanskje ikke er et så veldig godt kjøp hvis man vurderer videresalg. Dette er jo fordi Xbox One S nå har blitt lansert. Ytelsesmessig ikke mye bedre enn den originale Xboxen, men med en mindre størrelse og muligheter for avspilling av 4K-video vil jeg tro endel vil foretrekke denne. I tillegg vil jo Scorpio komme neste år (?), og da blir vel verdien på en original Xbox One. Mulig jeg tar feil, men det er mine tanker rundt det. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Kan dere ikke bare byttelåne med noen som har xbox? De får testet litt ps spill og dere får testet litt xbox spill 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Kjøp en brukt Xbox One. Du taper knapt 100-300,- på den hvis du skal selge innenfor kort tid.Bør være mulig å få en brukt Xbox One for 1.500,- og ikke så ille om du får "bare" 1.200,- igjen. Men godt mulig du får alle 1.500,- igjen. Og enda mer hvis du selger med Gears spillene. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Selv kommer jeg til å kjøpe Xbox One med 1 TB lagringsplass på Finn.no. Ser at de selges for ca. 2000 kroner, og da kanskje med spill også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå