Harald Brombach (digi.no) Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Facebook og Adblock Plus leker katt og mus i kamp om nettannonser Lenke til kommentar
9MNAOD9R Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 FB kan kysse meg bak.....har ingen FB konto og kommer ikke til og anskaffe meg en Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Facebook er et tyrannisk selskap som tilpasser brukerne til sine tjenester heller enn å tilpasse sine tjenester til brukerne. Et bevis på det er jo betingelsene man aksepterer når man bruker Facebook, som de bytter på samme måte som folk flest bytter undertøy. Det er ren utnyttelse. Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hmmm... Jeg bruker uBlock og har ikke sett noen annonser i Facebook Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Facebook er et tyrannisk selskap som tilpasser brukerne til sine tjenester heller enn å tilpasse sine tjenester til brukerne. Et bevis på det er jo betingelsene man aksepterer når man bruker Facebook, som de bytter på samme måte som folk flest bytter undertøy. Det er ren utnyttelse. Tyrannene i denne historien er jo adblokkerne som lar selskap betale for å bli whitelistet. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Så om individer bestemmer og ikke selskaper så er det individets tyranni over selskaper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå