Kent| Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Hei alle sammen... Jeg har ett NF7-M hk som har startet å trøbble litt. Jeg bytta rambrikke hær forleden dag, og etter det vil ikke HK'et starte. Jeg har prøvd å "slette" CMOS, både med jumper og ved å ta ut batteriet, men uten hell. Minne funker, samme med skjermkort. Er ikkje 100% sikker på prosessor, men jeg kan nesten garantere at den også fungerer som den skal... Går det an å flashe BIOS uten å boote Windos? Noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre...? Mvh Kent Endret 25. november 2003 av Kent| Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Prøvd alle ramslottene? Hva med det gamle minnet? Funker det med det? Lenke til kommentar
Kent| Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Nix.. funker ikke med det gamle minnet heller... Hadde samme problemet akkurat når jeg kjøpte kortet, satt det inn, og det fungerte ikke, sendte det til komplett, og dær fant de ingen feil, og når jeg fikk kortet tilbake, så var allt i orden...??? //kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå