jorannohr Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er de tnoen som har erfaring med Ialdette programmet? Det er gratis, så greit nok at support er fullstendig mangelvare! I allefall.... jeg får bare til å koble til på min Nokia 6600 første gangen etter at jeg har installert det. Så er det kvelden. Etter dette får jeg bare opp meldinger "Connecting to master server" I og med at wap funker, og at agile funker første gang så er opplysningene om gprs ogsåvidere korrekte. Noen som har vært borti dette, og har kjennskap til løsningen/r? Dem mottas med STOR takk! Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hvis du bare har satt opp wap og mms konto, må du lage en egen internettkonto. bare trykk på "tilkoblinger" og velg ny kobling. velg standard innstillinger og så kaller du tilkoblingnavn for netcom.internet.no(netcom) eller internet(telenor). du får si ifra hvis du får problemer Lenke til kommentar
Hullabuba Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Netcom korreksjon: internet.netcom.no Lenke til kommentar
jorannohr Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 hvis du bare har satt opp wap og mms konto, må du lage en egen internettkonto. bare trykk på "tilkoblinger" og velg ny kobling. velg standard innstillinger og så kaller du tilkoblingnavn for netcom.internet.no(netcom) eller internet(telenor).du får si ifra hvis du får problemer Jeg har satt opp en tilkobling med 'internet' allerede. Det som er merkelig er at jeg nå har hatt 2 NOK6600 og begge ganger har agile funket første gangen etter installasjon. Jeg har fått ned buddy lista og kunnet chatte. Men, når jeg så har avslutta programmet og senere prøvd å starte opp igjen så har det ikke lenger virket. Merkelig! Vet om andre som får dette til å fungere utmerket på nok6600. Når det står "establishing connection to master server" så ser jeg også at GPRS tilkoblingen er aktivert. Har aktiveret TMI hos telenor oxo. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Da veit jeg desvere ikke hva problemet er... Lenke til kommentar
jorannohr Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Da veit jeg desvere ikke hva problemet er... kan forøvrig legge til at heller ikke IM+ funker..... mens tipic me ser ut til muligens å funke. problemet er jo at det går så svinaktig treigt. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du skriver ikke hva du forsøker å kople deg opp mot? Jeg har forsøkt både MSN og Yahoo og det fungerer bra! Her er en kort beskrivelse av hvordan programmet fungerer for meg: 1. Starter AM 2. Velger MSN (hvis ikke valgt) og klikker "Connect" 3. For spørsmål om valg av tilgangspunkt. Velger "data" som er satt opp på følgende måte: GPRS, internet, ingen, nei, , Normal, ingen, Av, Kontiunerlig. Avanserte innstillinger: 0.0.0.0, 0.0.0.0, 10.10.10.10,8080 4. Første gang vil man bli spurt om brukernavn og passord til de tjenestene man har valg. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har hatt ein del problemer med dette sjølv... Men då hadde eg ikkje satt opp riktig tilkobling.. funker fett no :-) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som vet hva det koster saann ca og chatte i 4-5 timer med dette programmet ? Lenke til kommentar
bennybank Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har også samme problemet med at den kun funker første gangen. Og JA jeg har satt opp en internet GPRS access, som funker med mail, opera og andre appz som bruker internett. Den funker bare ikke med agile messenger, dvs den står bare og henger på "Connecting to master server". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå