Gå til innhold

Kongen har blod i tisset

VeXx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Muttern er 50 og hu bryr seg ikke om kongefamilien; ikke leser hun Sex & Hor heller.

Kan ikke si jeg liker alle avgjørelsene som tas borte i USA; men så er det (heldigvis?) mange i USA som ikke liker de samme avgjørelsene også.

Det er mange som ikke liker USA fordi de er så prektige når det kommer til sex, og den dustete utenrikspolitikken osv.

Mange anti-Amerika meninger her i Norge. Og når de faktisk gjør noe bra, eller når de kommer til å gjøre det, så vet vil ikke de skjønne at det er bra, fordi de hater USA. Det rimte.

Lenke til kommentar
Muttern er 50 og hu bryr seg ikke om kongefamilien; ikke leser hun Sex & Hor heller.

Kan ikke si jeg liker alle avgjørelsene som tas borte i USA; men så er det (heldigvis?) mange i USA som ikke liker de samme avgjørelsene også.

Det er mange som ikke liker USA fordi de er så prektige når det kommer til sex, og den dustete utenrikspolitikken osv.

Mange anti-Amerika meninger her i Norge. Og når de faktisk gjør noe bra, eller når de kommer til å gjøre det, så vet vil ikke de skjønne at det er bra, fordi de hater USA. Det rimte.

Selv en post om kungen må handle om USA. For er det en ting vi nordmenn er sykelig opptatt av for tiden, så er det USA. Rart at vi ikke lenger bryr oss om de muslimske overtrampene mot kristen i Indonesia, diktaturet i Laos, undertrykkelsen av hvite i afrika, korrupsjon i tidligere sovjet, Liberia osv. USA, alltid USA.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det folk i denne tråden ikke har forstått, er hvorfor TV 2 eksisterer. Det er for at noen skal tjene fett med penger, og skal man tjene fett med penger på en tv-stasjon, må man ha reklameannonsører. Skal man ha mange reklameannonsører, må man ha mange seere. Skal man ha mange seere, må man dra fram ting som folk flest liker å se på. Og det er veldig mange som følger spent med når kongen blir syk. De fleste håper han blir frisk (og følger med for å få positive tilbakemeldinger fra legene), mens noen håper han fjernes (og håper på negative tilbakemeldinger fra legene).

TV 2 er ikke her for at dere skal bli fornøyde på alle mulige måter. De er her for å tjene penger. Og kanskje noen faktisk synes at det er interessant? Jeg synes det er meget uinteressant, men kritiserer ikke TV 2 av den grunn. Gidder jeg ikke se på så SLÅR JEG AV! Mange som ikke slår av, fordi de VIL bli irritert på sin "hatekanal nummer en".

Det er alt for mange fjortisser i dette forumet som tror at "det jeg mener, er alltid riktig... alle andre tar feil".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Selv en post om kungen må handle om USA. For er det en ting vi nordmenn er sykelig opptatt av for tiden, så er det USA. Rart at vi ikke lenger bryr oss om de muslimske overtrampene mot kristen i Indonesia, diktaturet i Laos, undertrykkelsen av hvite i afrika, korrupsjon i tidligere sovjet, Liberia osv. USA, alltid USA.

Hvem bryr seg om muslimer. De har alltid vært her, og religionskriger kommer til å eksistere til bikkja mi Fridtjof dør.

Men USA er bygget opp med et regelverk, grunnloven. Den grunnloven er inspirert fra grunnloven til Frankrike. Disse to grunnlovene brukte vi som inspirasjon for å lage våres egen grunnlov. Da blir det som at fattern oppfører seg helt dustete, og vi som da blir sønnene, må såklart kritisere oppførselen. Sensible :thumbs:

Lenke til kommentar

Å så gudelig enig. Å hate USA har blitt en trend, merker det både i klasserommet og her på forumet...

Lenke til kommentar
Men det gjør ikke nødvendigvis alle andre heller... Jeg følger ingen trend, jeg stoler på mine egne meninger og egen moral, fornøyd?

Dette topicet handler om kongens blodige tiss, btw...

Har ikke anklaget deg personlig for å følge en "trend", men sier at det er mange som ubevisst gjør dette.

Btw.: Det handler om blodet i kongens urin :yes: ikke hans blodige tiss :D

Hvis ikke kona gikk litt lengre:

Ekstrasending på TV

"Dronningen er innlagt på Rikshospitalet grunnet blodsmak i munnen"

:laugh:

Lenke til kommentar
Kongen er ikke noe viktigere enn noen andre her i landet...

Han er i samme kategori som alle andre kjendiser, eller skulle vært det iallfall...

Her er jeg nok litt uenig. Kongen representerer norge i flere sammenhenger og er derfor litt "viktigere" enn andre, hva du nå legger i det ordet. Kongen er landets "leder". Men forøvrig bryr jeg meg ikke særlig mye om kongen pisser litt blod. Vi trenger ikke 10 min info på nyhetene hver gang kongens sykdom forandrer seg litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...