akelbo Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Ifølge rykter flyttes lanseringen til november.Final Fantasy XV kan være utsatt Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hvis det stemmer så er det urovekkende at man etter en så lang og kronglete utviklingstid fortsatt ikke har kontroll på prosjektet. Det får meg til å lure på om sluttproduktet vil holde mål, eller om spillet vil bære preg av at det er et prosjekt som ble påbegynt for lenge siden. Krysser fingrene. 1 Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Hvis det stemmer så er det urovekkende at man etter en så lang og kronglete utviklingstid fortsatt ikke har kontroll på prosjektet. Det får meg til å lure på om sluttproduktet vil holde mål, eller om spillet vil bære preg av at det er et prosjekt som ble påbegynt for lenge siden. Krysser fingrene. Men det er bedre at de tar seg tiden de trenger en at de gir ut spillet med åpenbare problemer. Endret 15. august 2016 av Galen Absalom 1 Lenke til kommentar
Methilian Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hvis det stemmer så er det urovekkende at man etter en så lang og kronglete utviklingstid fortsatt ikke har kontroll på prosjektet. Det får meg til å lure på om sluttproduktet vil holde mål, eller om spillet vil bære preg av at det er et prosjekt som ble påbegynt for lenge siden. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
-kaze- Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 faen også. jeg som hadde utsatt sommer ferien til 3 oktober for å spille FFXV.. jeg er faen i meg dritt lei å vente på dette spillet. da fikk jeg 2 uker med runking av slapp kukk å se fremtil..... Takk skal du faen meg ha SE Lenke til kommentar
kodama Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 De bruker nok den ekstra tiden på å gjøre en bedre optimalisering og fikser flere bugs, så det er bare godt synes jeg. Jeg har blitt mer irritert av en for tidlig lansering med en rekke problemer. Sist jeg testet demoen var det fps dropp en rekke ganger, så jeg håper at de ser på dette i det minste. Spillet ser jo lekkert ut, så spørs om PS4 kan takle det. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 De må få gitt dette ut på PC innen rimelig tid. Er helt idiotisk at de bruker så lang tid på å få gitt ut FF spillene på PC, og de mister en haug med potensielle kunder på grunn av dette. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Emo gjeng på tur(?), eller med andre ord så trives(des) jeg bedre med Tegnefilm stilen tidligere ... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Jeg er heller ikke kjempebegeistret for hvordan de ser ut. JPOP-stilen passet i de futuristiske bymiljøene i FF13, men når man er på en roadtrip og løper rundt i villmarken virker det veldig merkelig å se ut som om man kommer rett fra salongen. Når det er sagt så har vi sett veldig lite av spillet, så det er mulig at stilen passer bedre inn i resten. Endret 16. august 2016 av Spartapus Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg er heller ikke kjempebegeistret for hvordan de ser ut. JPOP-stilen passet i de futuristiske bymiljøene i FF13, men når man er på en roadtrip og løper rundt i villmarken virker det veldig merkelig å se ut som om man kommer rett fra salongen. Når det er sagt så har vi sett veldig lite av spillet, så det er mulig at stilen passer bedre inn i resten. Man kan skifte alle klerne og ting på hodet, så har aldri vert noe problem hvordan de ser ut. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Det var jeg ikke klar over, men fint å høre at jeg ikke trenger å gå gjennom hele spillet kledd i svart lær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå