Fotoskrulla Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Camping i fjæra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Allerede mange visninger med hittil uten kommentarer, uvanlig for dine bilder. Men her kommer det en. Mørke skyer som nok blir enda mørkere av solen skaper det litt varme lyset på strand og den store knausen bak. Liker dette bildet godt. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Flot sted..men på en eller anden måde synes jeg at den røde kajak foran ikke pynter så godt i billedet..men måske er det bare mig..det er muligt Hilsen Sus 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Fine kontraster i bildet, kanoene gjør at det ikke blir et helt ordinært bilde. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Synes de røde kajakkene gjorde bildet mer severdig. Som en kontrast mot naturen kanskje. Bildet var bra det, Helene. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 Allerede mange visninger med hittil uten kommentarer, uvanlig for dine bilder. Men her kommer det en. Mørke skyer som nok blir enda mørkere av solen skaper det litt varme lyset på strand og den store knausen bak. Liker dette bildet godt. Mvh Ragnar Flot sted..men på en eller anden måde synes jeg at den røde kajak foran ikke pynter så godt i billedet..men måske er det bare mig..det er muligt Hilsen Sus Fine kontraster i bildet, kanoene gjør at det ikke blir et helt ordinært bilde. Synes de røde kajakkene gjorde bildet mer severdig. Som en kontrast mot naturen kanskje. Bildet var bra det, Helene. Hei alle sammen! Hyggelig at det kom noen kommentarer til slutt. Jeg er jo litt bortskjemt slik Jeg skjønner hva du mener med de røde kajakkene Suss,men det er også som de andre sier; de gjør bildet til noe litt mer enn et ordinært landskapsbilde. Heldigvis er det slik med foto at der er ingen fasit og det er fasinerende at vi ser og føler forskjellig for et bilde. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Allerede mange visninger med hittil uten kommentarer, uvanlig for dine bilder. Men her kommer det en. Mørke skyer som nok blir enda mørkere av solen skaper det litt varme lyset på strand og den store knausen bak. Liker dette bildet godt. Mvh Ragnar Flot sted..men på en eller anden måde synes jeg at den røde kajak foran ikke pynter så godt i billedet..men måske er det bare mig..det er muligt Hilsen Sus Fine kontraster i bildet, kanoene gjør at det ikke blir et helt ordinært bilde. Synes de røde kajakkene gjorde bildet mer severdig. Som en kontrast mot naturen kanskje. Bildet var bra det, Helene. Hei alle sammen! Hyggelig at det kom noen kommentarer til slutt. Jeg er jo litt bortskjemt slik Jeg skjønner hva du mener med de røde kajakkene Suss,men det er også som de andre sier; de gjør bildet til noe litt mer enn et ordinært landskapsbilde. Heldigvis er det slik med foto at der er ingen fasit og det er fasinerende at vi ser og føler forskjellig for et bilde. Ja tænk hvis vi alle sammen syntes det samme åh nej så var det jo kedeligt :-D 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg