Galen Absalom Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Når begynte rutere å koste 5 laken, egentlig? Det er hinsides mye... Dette er routeren for dem som også ville kjøpt 3xSLI Titan X, sånn bare for å ha det beste. Folk med mere penger en fornuft Får fortsatt en fullgod router for 800-1500 som er mer en nok for "alle". Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Rart at det ENDELUG kommer en router-toppmodell med 8 porter først nå, nå som alt er trådløst. Det der burde vært en greie for 10 år siden da man hadde kabelspaghetti i alle hjem.Jeg har mange enheter idag som fremdeles er kablet, så en ruter med 8 porter er absolutt positivt.. betale flere tusen kroner for en ruter derimot.. Enig! Jeg bor i borettslag og det er flere titalls enheter som "hamrer løs" på nettverket mitt og jeg vil ha minst mulig forstyrrelser fra trådløst utstyr. Bak TV er det følgende ethernet kabler: (i prioritert rekkefølge) 0 - Wan) Canal Digital kabelmodem 1) Kabel inn til hjemmekontoret 2) NAS (Windows server koblet til TV med HDMI) 3) Canal Digital dekoder 4) TV'n 5) Reiciver (forsterkeren) 6) DVD spilleren I tillegg har både jeg og naboene rundt meg ett virvar av trådlåse enheter: 1) Mobiltelefon nr 1 2) Mobiltelefon nr 2 3) Laptop nr 1 4) Laptop nr 2 5) Nettbrettet 6) Chrome Cast 7) Kjøkkenradioen 8) Telldus (tempsensorer og lysbrytere) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Man kommer langt med en router med 4 porter, et patcheskap, og en switch eller 2. Spesielt patcheskap burde vært standard i alle nye norske hjem. Samt RJ45 kontakter i alle rom... 1 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Når begynte rutere å koste 5 laken, egentlig? Det er hinsides mye... Linksys har lært av Cisco når det kommer til prising av utstyr. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Når begynte rutere å koste 5 laken, egentlig? Det er hinsides mye... Linksys har lært av Cisco når det kommer til prising av utstyr. Får de solgt det til den prisen de setter så hvorfor senke prisen.. Produsenten eller selgerne er ikke akkurat der får VÅR del. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Når begynte rutere å koste 5 laken, egentlig? Det er hinsides mye... Linksys har lært av Cisco når det kommer til prising av utstyr. Får de solgt det til den prisen de setter så hvorfor senke prisen.. Produsenten eller selgerne er ikke akkurat der får VÅR del. Mener du de er der for får i stedet for folk....? Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Når begynte rutere å koste 5 laken, egentlig? Det er hinsides mye... Linksys har lært av Cisco når det kommer til prising av utstyr. Får de solgt det til den prisen de setter så hvorfor senke prisen.. Produsenten eller selgerne er ikke akkurat der får VÅR del. Mener du de er der for får i stedet for folk....? Yep.. Og litt for fe også.. Gikk litt vel fort unna med leifinga. Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Nokså svak jornulastikQuote: "Endelig en trådløs ruter med åtte porter"er enig i at det er på tide at det kommer flere, men det er ivertfall 2 tilbydere til i samme segment som har mer en 4.RT-AC88U har og 8 porterhttps://www.asus.com/no/Networking/RT-AC88U/https://www.prisguide.no/produkt/asus-rt-ac88u-246886og denne har 6 porterhttps://www.prisguide.no/produkt/netgear-nighthawk-x8-241280 og test som er skrevet av samme jornalist http://www.tek.no/artikler/test-netgear-nighthawk-x8-r8500/346660 Endret 16. august 2016 av ZooMazter Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Er ikke dette en ruter som løser feil problemer? Super hastighet til en maskin? Flere ethernet-porter? Hvor er ruterne som løser dekningshullene, som aldri kræsjer, og som (kanskje viktigst av alt) ikke koster 4.000kr? Kjøp deg en router uten WiFi, og plasser ut AP der du ønsker (som støtter poe). Blir ikke bedre enn det 1 Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 "Det er imidlertid kun Windows-drivere å oppdrive til denne for øyeblikket, så Mac-brukere må foreløpig klare seg uten." Hæhæ, nobody cares about Linux Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Er ikke dette en ruter som løser feil problemer? Super hastighet til en maskin? Flere ethernet-porter? Hvor er ruterne som løser dekningshullene, som aldri kræsjer, og som (kanskje viktigst av alt) ikke koster 4.000kr? Kjøp deg en router uten WiFi, og plasser ut AP der du ønsker (som støtter poe). Blir ikke bedre enn det Jeg hører også gode ting om Eero routerene. Riktignok i podcastreklamer, men det virker som om uavhengige reviews er enige. Uansett, de er dessverre ikke tilgjengelige her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå