zeebra Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 Jeg synes iallefall den videoen beviser en helhetlig tankegang fra Donald Trump sin side som har gått over flere tiår og at media sin (velg her) informasjon/propaganda idag er mindre viktig i å kunne skaffe seg et bilde av Donald Trump som henger med sammen med realiteten enn fremstillingen fra "den andre siden" som fremstilles under valgkampen. Ifølge Trump selv, over flere tiår, er hans valg å stille til president et nødstilfelle. Han ville heller overlatt jobben til en annen kompetent person, men ser seg tvunget i mangel på slike, å måtte gjøre jobben selv. Jeg er enig i det. USA er i et enormt forfall, både intellektuelt og politisk. Det som skjer i USA idag og det USA driver med idag er noe man aldri skulle tro ha kunne skjedd og bevis på at noe er sinnsykt galt i landet og særskilt i styret av landet. Måten valgkampen foregår, måte media fungerer og slike ting er et signal om at noe er galt med demokratiet i tillegg og at USA overhode ikke fungerer på måten stifterne av landet ønsket og alle immigrantene fra rundt omkring i verden tok til sitt hjerte. USA er i dag et onskapens imperium som er i ferd med å kollapse innenifra. I USA har det råtnet ved rot en god stund. Trump har helt rett når han sier at Russland og Kina må tro at USA et totalt inkompetente idioter som ikke kan få til en eneste ting, og som så at USA er en tredjeranks makt og i en direkte farlig utvikling. "Make America great again" er et bevis på at han har en forståelse for situasjonen generelt sett og ikke lever i en vrangforestilling om at USA er det for øyeblikket. For USA er absolutt ikke great for øyeblikket, USA er totalt ute å kjører, de er en supermakt som er i ferd med å kollapse, og i sin egen desperasjon forsøker å redde seg selv og sin posisjon på en måte som er grusom for resten av verden. Resten av verden er et gissel av USA sitt forfall og noen land er direkte underlagt USA sitt tyranni og fengsel. Vi i Europa burde jo være litt kjent med akkurat den situasjonen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Trumps diagnose er ikke så bort i staur. Spørsmålet er om det er et spill for galleriet. Det har vi sett før. Men selv om Trump skulle være velmenende, så tror jeg at jeg vil ha endel å utsette på kuren hans. Jeg ser på ham som det (potensielt) beste av to onder. Edit: Noen ganger føler jeg at du lever i en verden uten gråtoner zeebra. Endret 15. august 2016 av Aiven 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Trumps diagnose er ikke så bort i staur. Spørsmålet er om det er et spill for galleriet. Det har vi sett før. Men selv om Trump skulle være velmenende, så tror jeg at jeg vil ha endel å utsette på kuren hans. Jeg ser på ham som det (potensielt) beste av to onder. Edit: Noen ganger føler jeg at du lever i en verden uten gråtoner zeebra. Stemmer. Det er det virkelige spørsmålet. Folk hadde virkelig stor tro på Obama, jeg var delvis enig og hadde iallefall litt håp om at ting ikke skulle blir verre enn under Bush. Men det hele viste seg å være et spill for galleriet. Obama har bare gjort ting enda verre i et aksellererende tempo. Hope for the few and change for the worse... Ps. Ikke ta nicket mitt for bokstavelig, det handler om å kunne tolke gråsonene riktig. Og det kan man ikke hvis man kun ser i sort eller hvitt som veldig mange andre gjør. Ser du ikke begge sidene er gråsonen ikke grå. Mvh, Maximus Zeebra Endret 15. august 2016 av zeebra Lenke til kommentar
ozone Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 USA er i dag et onskapens imperium som er i ferd med å kollapse innenifra. I USA har det råtnet ved rot en god stund. Fortell oss hva det er med det relativt velfungerende demokratiet USA som er så hakkande gale at du må dra frem ord som råtne, kollapse og ondskapens imperium... Hva du synes om Nord Koreas styre og stell da, skal jeg ikke spørre om en gang... Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1735466&page=2&do=findComment&comment=23406973USA er i dag et onskapens imperium som er i ferd med å kollapse innenifra. I USA har det råtnet ved rot en god stund. Fortell oss hva det er med det relativt velfungerende demokratiet USA som er så hakkande gale at du må dra frem ord som råtne, kollapse og ondskapens imperium... Hva du synes om Nord Koreas styre og stell da, skal jeg ikke spørre om en gang... Man skal ikke måle seg med dritt vet du og tro man er gode fordi andre er elendige. Økonomien er korrupt, middelklassen forfaller sammen resten av landet, politikerne er psykopater som styrer landet MOT folkets rett og vilje, og USA har drevet krig i og ødelagt en rekke andre land de siste 15 årene. Hva mer trenger jeg å nevne egentlig? Moralsk og intellektuelt forfall? Mangel på kritiske og undersøkende medier som åpner for ensidig propaganda. Kjøping av valg, bestikkelse og korporatismens lobbyister. Hva er det egentlig som faktisk fungerer i USA får man vel heller spørre. Og da kan jeg spørre deg. Hva er det som faktisk fungerer veldig bra i dagens USA? Det er iallefall ikke sosial likhet, for de sosiale forskjellene har aldri vært større. De rikere blir rikere og de fattigere fattigere. Små selskaper erstattes av gigantiske monolitter. Jeg vet ikke om en eneste ting i USA som fungerer veldig bra nå til dags og som også er positiv. Jeg kan si noen ting som fungerer bra i USA og er negative. F.eks propaganda. Det fungerer skikkelig bra. USA har blitt veldig gode på propaganda. Krig og ødeleggelse. USA er veldig god på slikt. Løgn, fanteri og stjeling er noe USA har blitt veldig god på de siste 20-30 årene. Å tro USA er et veldungerende demokrati er egentlig bare helt absurd. Det viser egentlig hvor lite du vet om demokrati og ordets betydning. Så at du overhode spør det spørsmålet du gjør, finner jeg meget overraskende. Så jeg får spørre i retur. Hva er det som fungerer skikkelig bra i dagens USA og også er en god ting? Selv håper jeg virkelig Trump kan få orden på landet, for USA er totalt skakk-kjørt. Endret 15. august 2016 av zeebra Lenke til kommentar
ozone Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) jeg får spørre i retur. Hva er det som fungerer skikkelig bra i dagens USA Altså, jeg forstår at du ikke liker USA, men at de folkevalgte er psykopater alle sammen, hvor har du det fra? Du kommer med veldig mange helt udokumenterte påstander som er din mening, og ikke allment kjente fakta. Men for svare på det du spør om: Når 300 millioner mennesker lever i feiteste (bokstavelig talt) velgående i tiår etter tiår, og de aller fleste av verdens oppfinnelser (telefonen, glødelampen, transistoren, mikroprosesoren) kommer derfra, de er de eneste som har vært på månen, de har som de eneste hatt et velfungerende romprogram med romferge, de har landet en bil på Mars, sonder i hopetall langt ut i verdensrommet, nærbilder av nesten alle planeter, de har hatt intern fred i 150 år, til og med under andre verdenskrig ble sivilbefolkningen der nesten ikke berørt, da ser ikke jeg helt hvilken "kollaps" du snakker om. Endret 15. august 2016 av ozone 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 (endret) jeg får spørre i retur. Hva er det som fungerer skikkelig bra i dagens USA Altså, jeg forstår at du ikke liker USA, men at de folkevalgte er psykopater alle sammen, hvor har du det fra? Du kommer med veldig mange helt udokumenterte påstander som er din mening, og ikke allment kjente fakta. Men for svare på det du spør om: Når 300 millioner mennesker lever i feiteste (bokstavelig talt) velgående i tiår etter tiår, og de aller fleste av verdens oppfinnelser (telefonen, glødelampen, transistoren, mikroprosesoren) kommer derfra, de er de eneste som har vært på månen, de har som de eneste hatt et velfungerende romprogram med romferge, de har landet en bil på Mars, sonder i hopetall langt ut i verdensrommet, nærbilder av nesten alle planeter, de har hatt intern fred i 150 år, til og med under andre verdenskrig ble sivilbefolkningen der nesten ikke berørt, da ser ikke jeg helt hvilken "kollaps" du snakker om. For noe tull. Jeg liker USA og vil det beste for de, men da må de tilbake til røttene sine og levere et bra samfunn og slutte å forsøke å være verdens diktator og slutte å skape konflikter, slutte å bryte internasjonal lov og slutte å herse med andre. Jeg spurte hva som er bra med DAGENS USA, ikke gårsdagens og forrige århundrets USA. Så hva er bra med DAGENS USA? Endret 15. august 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Trump demoniseres også i det ekstreme av medier som er Clintons største donorer. Og resten av media, som er slappe og stort sett bare copy & paste'r og lager clickbait, plukker opp på det og skriver det samme. Journalistikken er mer eller mindre død. Vi hører ikke et pip i media om f.eks: -Hillary Clintons helsetilstand og hjerneskade -Hennes personlighet, og hvor mange av de som har jobbet for henne som lever i frykt, og beskriver hvor fæl hun er -De mange korrupsjonsanklagene og etterforskning av både henne og Clinton Foundation -Mest kontroversielt av alt - hvordan stadig fler personer rundt henne dør under mystiske omstendigheter Alt vi hører er skremselspropaganda om Trump. ‘Is Hillary Dying’ Hoax Started by Pal of Alex Jones "Hillary Clinton supposedly has Parkinson’s disease, syphilis, brain damage, a brain tumor, autism, a degenerative disease that is giving her seizures and/or strokes, and a blood clot, according to InfoWars writer Paul Joseph Watson. Oh, and he says she has a drug problem.." "The National Enquirer posted a story dubbed “Hillary Clinton’s Secret Health Crisis” on Monday. Donald Trump said in March that “you can’t knock the National Enquirer” when the tabloid aimed to tie Ted Cruz’s father to the JFK assassination, and the GOP candidate has written op-eds for the paper in the past." Ja, dette tror jeg på Det har vært drøssevis av saker om Hillary Clinton og Whitewater, Benghazi, private e-poster, Clinton Foundation, etc. Her er en artikkel fra The Atlantic. Her er en annen en fra CNN. Det er ikke uten grunn at Trump for gjennomgå. Mannen er nok den mest ekstreme kandidaten noensinne. Hvor mange andre har oppfordret til drap og vold fra talerstolen? Endret 15. august 2016 av tlwrtpmc 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Det bortforklarer på ingen måte den merkelige oppførselen til Hillary Clinton. Det er ingen som fant opp den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå