Morgens Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Noen ide hvordan jeg gjør det? Nå vises kun 1 mnd. Er vel 2-3 mnd. siden. Flott hvis noen som er mer erfarne enn meg hjelper til. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Hos meg vises helt tilbake til 9 september 2015, så tror ikke det er tid, men muligens antall varsler det går på Tror de blir slettet fortløpende når man når denne grensen - men vet ikke 100% 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Takk, jeg får lete litt. Hos meg er det fast 30 dager, er ikke aktiv. 3-4 om dagen. Selvsagt er det en melding bilforhandleren skrev på sin vegg jeg ikke finner, jeg spurte om noe og de svarte. Nå fikk jeg regning... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Det skal du vel uansett klare å finne i aktivitetsloggen din. (endre til ditt: brukernavn ) https://www.facebook.com/brukernavn/allactivity Endret 30. august 2016 av KarpeSkrotum 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå