GroKoDilla Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Sjarmørsmilet ;-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hehe! Stilig! Lot du deg sjarmere?..hadde du noe godt i lomma? Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 Hehe! Stilig! Lot du deg sjarmere?..hadde du noe godt i lomma? Lar meg alltid sjarmere av disse skjønningene! Vi ga dem litt boller etterhvert ;-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Sauer er jo allrighte dyr er det blitt sagt. Ser både vennlige og forventningsfulle ut. Koselig "sauebilde". Mvh Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. august 2016 Forfatter Del Skrevet 16. august 2016 Sauer er jo allrighte dyr er det blitt sagt. Ser både vennlige og forventningsfulle ut. Koselig "sauebilde". Mvh Ragnar Takk for det, Ragnar! Håper bare ikke geitene ble fornærmet over å bli kalt sauer... ;-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Sauer er jo allrighte dyr er det blitt sagt. Ser både vennlige og forventningsfulle ut. Koselig "sauebilde". Mvh Ragnar Takk for det, Ragnar! Håper bare ikke geitene ble fornærmet over å bli kalt sauer... ;-) Jeg må nok bytte briller etter dette ! Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. august 2016 Forfatter Del Skrevet 16. august 2016 Sauer er jo allrighte dyr er det blitt sagt. Ser både vennlige og forventningsfulle ut. Koselig "sauebilde". Mvh Ragnar Takk for det, Ragnar! Håper bare ikke geitene ble fornærmet over å bli kalt sauer... ;-) Jeg må nok bytte briller etter dette ! Ragnar ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg