Leif Olsson Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Oter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Ett fint bilde av Oteren dette Leif, men ett noe uvanlig "rammeverk" som jeg ikke forstår meg helt på Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Fint bilde av oter'n ferdig innramma! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Ett fint bilde av Oteren dette Leif, men ett noe uvanlig "rammeverk" som jeg ikke forstår meg helt på Mvh. Rolf Hei Rolf. Æ tokk et bilde av veggen i min arbeidsplass og kopiert inn bilde av otern. Lit uvanlig rammeverk, enig der ? Blir som et bilde på veggen då ? Takk før hyggelig kommentar og håper at du nå Førstår ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Hei Fredrik. Fikk låne rammen, ja veggen i svømmehallen ? Takk før din kommentar ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg