Jon-d Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har noen DVD plater jeg gjerne vil ha i divx format på maskinen. Noen som har tips til software? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja. Gordian Knot. Du finner Gordian Knot software og guides hos Doom9.org. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det er en guide til hvordan du gjør det her på hw.no: http://www.hardware.no/guider/divx/index.html gl & hf Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis du får det til å funke er nok Xmpeg 5.02 en meget brukervennlig løsning. Bruk den sammen med Divx 5.1.1 og du blir nok fornøyd med resultatet Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Ja. Gordian Knot. Du finner Gordian Knot software og guides hos Doom9.org. Takk for tipset! Har installert Gordian Knot, rippet og er klar for å lage DivX ut av det hele. Har et problem bare... Hva er Frame Server? Den vil jeg skal finne en .avs eller .avi fil Hvilken fil skal det være? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du må først åpne en .d2v, og så stiller du inn alt som du vil, og så "save and encode" eller noe slikt...så saver den en frame server... Er ikke HELT sikker her nå...gidder ikke kjøre opp gknot for å sjekke ;p En ting bare...ta XviD istedenfor DivX...Gknot tar begge deler.. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hehe... Fant seff ut av det selv etter at jeg hadde posta den siste - og rakk ikke å slette posten Også litt for seint å velge Xvid er jeg redd... Får teste det i morra, for nå tror jeg det er på tide å finne puta! ...men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå