jodajoda Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er på leit etter oppbevaringsenheter spesielt tilpasset DV-kassetter, gjerne i form av en tilpasset koffert med "slots" til kassettene WHATEVER... Streifet noe på en utenlandsk WEB-shop for en tid tilbake, men finner det selvsagt ikke nå når jeg trenger det...... Hjelp mottas med takk.... //jodajoda// Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Fin framm hammeren din å lag en ! =) Verre kan det ikke bli! O;) lykke til! Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Dette har jeg sett diskutert på engelske forum. De fleste anbefaler sko esker Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 kanskje et marked å kapre for en gründer med litt praktisk sans? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvis du finner noe systemer til de gamle musikkassettene, så går det to og to DV-kassetter på høykant i hver av disse rommene. Da må du eventuelt ha nye etiketter på DV-kassettene. Kanskje du finner en passende koffert å lime det inn i. Lenke til kommentar
jodajoda Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Ikke rart det blir videofilm av det rundt om med slik en kreativitet.... (Takk for tipsene....). Går forresten an å lage kamera også av skoesker... Nå har jeg i mellomtiden også søkt litt sjøl, og det er spesielt én produsent som går igjen overalt - Bryco. De lager oppbevaringsbokser, rack og skap i mange varianter for de fleste medietyper. Men det burde jo være litt butikk for slike ting også her på berget (ARNE?)... Men fant jeg noen importør i Norge...? ....neidaneida.... //jodajoda// Endret 26. november 2003 av jodajoda Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hadde det vært mange som ville kjøpt dette, kunne det være en tanke å importere dette. Men sånn som det er i dag, har vi nesten ingen forespørsler på det, og da blir det dyrere enn hva godt er. Hvis vi skal ta inn dette, må det tas inn et stort kvantum for at ikke prisene skal bli veldig høye. Blir det stor etterspørsel, skal jeg ikke se bort ifra at det kan bli aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå