Gå til innhold

Dell 8600

BIG BOY

Anbefalte innlegg

Heisann!

Fant en Dell 8600 til salgs, den er bare en uke gammel, har widescreen med oppløsning 1680 x 1050, 128 mb skjermkort og dvd brenner pris 13.900.

Jeg kjøpte den, men var det lurt?

Har liten erfaring med bærbare så jeg er takknemmelig for å høre fra andre som kjenner maskina.

Er den første til å inrømme at det er i seneste laget å spørre om råd, men håper selvfølgelig at noen skal fortelle at dette var et godt kjøp.

Hilsen BIG BOY :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min far har en slik. Fin maskin så lenge størrelse ikke teller all verden. Selv om jeg synes den bråker i meste laget. Men ikke annet å vente i den prisklassen heller. (Ikke dermed sagt at det ikke finnes maskiner i den prisklassen som ikke bråker, 8600 har sine styrker andre steder).

Lenke til kommentar

Du kan ikke påstå at den støyer minimalt thalland. Du kan si at støyen ikke plager deg. Men i forhold til de fleste andre centrinomaskiner (noe som barbara.no også skriver i testen sin) så støyer den en del. Vifta går også temmelig ofte. Men som jeg skrev i mitt forrige innlegg. Maskina er bra i forhold til prisen den.

Lenke til kommentar

Takk for komentarene, dette ser da ikke så ille ut.

Hadde egentlig bestemt meg for en Acer 2003 wlmi, men så dukka denne opp og det sparte jeg noen kr på.

Det er en ting jeg lurer på. Pc,en har støtte for blue-tooth, hvordan er det å ettermontere dette på en bærbar?

Håper det er noen som kan svare på det.

Dette er min første, så dere får ha meg unnskyldt hvis jeg spør dumt, er det kanskje bare å putte inn et pci-kort?

BIG BOY :w00t:

Endret av BIG BOY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...