BIG BOY Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Heisann! Fant en Dell 8600 til salgs, den er bare en uke gammel, har widescreen med oppløsning 1680 x 1050, 128 mb skjermkort og dvd brenner pris 13.900. Jeg kjøpte den, men var det lurt? Har liten erfaring med bærbare så jeg er takknemmelig for å høre fra andre som kjenner maskina. Er den første til å inrømme at det er i seneste laget å spørre om råd, men håper selvfølgelig at noen skal fortelle at dette var et godt kjøp. Hilsen BIG BOY Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Min far har en slik. Fin maskin så lenge størrelse ikke teller all verden. Selv om jeg synes den bråker i meste laget. Men ikke annet å vente i den prisklassen heller. (Ikke dermed sagt at det ikke finnes maskiner i den prisklassen som ikke bråker, 8600 har sine styrker andre steder). Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du har vel sjekket nyprisen med tilsvarende konfigurasjon på www.dell.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvordan er servicen på akkurat den maskinen du kjøpte? Andre specs? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nypris er fra 13,255,- og oppover. Kva specs har den? Lenke til kommentar
BIG BOY Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Spec. finnes her: http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4071...=45&simple=true Nypris er oppgitt til 18.300 ser jeg BIG BOY Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Synes du har fått deg en svært bra bærbar pc. Bra grafikkort og digg med DVD-brenner. Dellskjermene går også for å være bra. Lenke til kommentar
thalland Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hei Jeg har en maskin med nesten samme spec som vist på linken. Jeg er meget godt fornøyd med den. Mange sier at den bråker litt, dette er etter min mening minimalt. (kun når jeg bruker på spill etc) Støyen er minimal. superfornøyd Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du kan ikke påstå at den støyer minimalt thalland. Du kan si at støyen ikke plager deg. Men i forhold til de fleste andre centrinomaskiner (noe som barbara.no også skriver i testen sin) så støyer den en del. Vifta går også temmelig ofte. Men som jeg skrev i mitt forrige innlegg. Maskina er bra i forhold til prisen den. Lenke til kommentar
thalland Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kanskje en litt subjektiv mening, men som sagt jeg synest ikke maskinen "støyer" mye. sjekk denne testen her Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 med oppgardering av bios øker vite bruken. Dersom du holder dge til A02 så er i hvert fall latitude D800 som er en kopi av 8600 nesten stille som bare det Lenke til kommentar
BIG BOY Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Takk for komentarene, dette ser da ikke så ille ut. Hadde egentlig bestemt meg for en Acer 2003 wlmi, men så dukka denne opp og det sparte jeg noen kr på. Det er en ting jeg lurer på. Pc,en har støtte for blue-tooth, hvordan er det å ettermontere dette på en bærbar? Håper det er noen som kan svare på det. Dette er min første, så dere får ha meg unnskyldt hvis jeg spør dumt, er det kanskje bare å putte inn et pci-kort? BIG BOY Endret 26. november 2003 av BIG BOY Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kjøp en usb bluetooth. Har det selv, funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå