Mariell334 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Hei er det noen som kan fjerne snapchatfilteret som er på hodet ? Lenke til kommentar
tow Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Poenget til Bytex er: Filteret ligger ikke i et lag oppå det originale bildet. Det som opprinnelig lå der er borte, fjernet, og ikke mulig å gjenopprette. Det man må gjøre er i tilfelle å slette alt Snapchat har lagt til, og bygge opp igjen bildet, piksel for piksel. Det kan aldri bli som det var på forhånd, man må gjette seg fram til noe som kan ha vært der. Det finnes programmer som har funksjoner som kan brukes, men det er mye jobb og resultatet er mildt sagt usikkert. Tror du skal slite med å finne noen her som gidder sette seg ned og bruke en god del timer på dette. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Ta bildet pånytt uten filteret på. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Som det er nevnt over må man rekonstruere noe som ikke er der så det blir litt gjettning. Nå har jeg bare gjort det quick and dirty i Lightroom og Photoshop. Er det noe ala dette du ville ha det? 5 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hei er det noen som kan fjerne snapchatfilteret som er på hodet ? søtt portrett, som egentlig fortjener å bli foreviget med et skikkelig kamera/objektiv....uten filter :-) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Selvsagt kommer en sjekkeprins innom tråden også Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Djeeeez. Bare fordi jeg hjelper noen med bilderedigering er jeg en sjekkeprins. *facepalm* Jeg har faktisk samboer og har vært det i flere år. Siden jeg driver med fotografering har jeg PS og LR i fingrene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Nei jeg mente han som ville hun skulle legge ut flere bilder fordi hun var så pen og uten filter Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Nei jeg mente han som ville hun skulle legge ut flere bilder fordi hun var så pen og uten filter ah, sånn ja. Kunne like gjerne slengt på en ASL? også da.. eller det hadde vel holdt med en AL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå