Gå til innhold

Powercolor Radeon 9800SE


DanielP

Anbefalte innlegg

Har blitt rådet til å kjøpe Powercolor Radeon 9800SE her på forumet(finner ikke topicen, sikkert ikke lett godt nok). Og softmodde det.......

 

Men en ting jeg lurte på er hvordan jeg vet om softmoddingen er vellykket? Forteller programmet deg at det er vellykket eller? Det ødelegger vel ingenting på kortet?

 

Takker for svar :D

 

DanielP :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer også veldig på hvordan det har gått med softmodding av dette kortet... Har det 256 bits minnebus? hva slags minne? TSOP/BGA og hastighet.

Har prøvd å hinte om dette på den AIW-softmoddingsposten, men uten noen form for respons..

 

Har du dette kortet, så sleng litt med leppa i denne posten da vel... ;)

 

 

PS: et 9800pro er som oftest ikke noe "godt" alternativ til 9800SE, da prisforskjellen er enorm.... Pris er ofte en hovedgrunn til at folk vurderer 9800SE... Mest for pengene....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg lurer også veldig på hvordan det har gått med softmodding av dette kortet... Har det 256 bits minnebus? hva slags minne? TSOP/BGA og hastighet.

Har prøvd å hinte om dette på den AIW-softmoddingsposten, men uten noen form for respons..

 

Har du dette kortet, så sleng litt med leppa i denne posten da vel... ;)

 

 

PS: et 9800pro er som oftest ikke noe "godt" alternativ til 9800SE, da prisforskjellen er enorm.... Pris er ofte en hovedgrunn til at folk vurderer 9800SE... Mest for pengene....

Jeg var inne og hentet mitt PowerColor Radeon 9800SE 128MB med typebetegnelse XR98SE-C3L. I det store og hele er det denne versjonen som ligger ute til salgs hos diverse webshopper.

 

Kortet har 128bits minne (Aida32 rapporterer dette) og Samsung 3.3ns minnebrikker. Minnet er av typen BGA, typebetegnelse K4D263238E-GC. Hva forresten best, BGA eller TSOP

Endret av Pingo68
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...