Ultra_ Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Hei Jeg spilte nylig gjennom Tomb Raider: Definitive Edition og synest det var et fantastisk morsomt spill. Jeg likte godt måten de hadde lagt inn gåter/problemløsing inn i spillet slik at det ikke bare var skyt, drep og spring, men som sagt rolige partier med problemløsing kombinert med litt spenning og action underveis. Så mitt spørsmål er, finnes det andre lignende spill som dere kan anbefale? Har forøvrig kjøpt Rise of the Tomb Raider også. Mener å ha lest at uncharted serien minner litt om tomb raider, men er det samme opplegg med gåte/problemløsing der også? Edit: har ps4 og xbox one Takker for alle svar. Endret 14. august 2016 av Ultra_ Lenke til kommentar
Zork Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Når du har en PS4 så er Uncharted-serien helt klart svaret. 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Både de 2 nye tomb raider spillene og uncharted er elendige når det kommer til gåter/problemløsing, hvis du ikke er allergisk mot dårlig grafikk anbefaler jeg deg å teste ut de eldre tomb-raider spillene, mest sannsynlig har du en pc som kan kjøre de uten problemer da de er så gamle. GOG.com har alle 5 spillene for 18€. Eller så har du Prince of Persia spillene, 2008 versjonen kjører på Xbox one. Og alle de gamle prince of Persia spillene finnes på GOG.com, men den serien haver mer i samme kategori som nye tombraider og uncharted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg