Fotoskrulla Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Abstrakt og konkret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Nå blir vel kanskje V1 også å anse som tett opp mot abstrakt så det blir mitt valg her. V2 ville jeg nok jobba enda litt med. Men et sted skal man jo begynne. Jeg ligger vel noe sånt som 10 år foran deg hva teppebombing av bilder med filtre gjelder så jeg begynner å "finna mæ sjæl". Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Nå blir vel kanskje V1 også å anse som tett opp mot abstrakt så det blir mitt valg her. V2 ville jeg nok jobba enda litt med. Men et sted skal man jo begynne. Jeg ligger vel noe sånt som 10 år foran deg hva teppebombing av bilder med filtre gjelder så jeg begynner å "finna mæ sjæl". Roar Hei Roar! Ja,du er laaaangt forran meg i dette med manipulering av bilder. Jeg synes det er artig å se hva man kan få ut av et tilsynelatende mislykket bilde..som disse er. Jeg hadde håpet å få til noe bedre når jeg for første gang skulle fotografere under vann. Men med 12 grader i vannet, så begrenset det seg innmari! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Du har vært ved sjøkanten kan det se ut som? Synes det var abstrakt og litt hemmelighetsfullt. . Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Du har vært ved sjøkanten kan det se ut som? Synes det var abstrakt og litt hemmelighetsfullt. . Jeg var ikke bare ved sjøkanten,jeg var i sjøen! 12 grader og kort tid på å undervannsfotografere..forå si det sånn. Bildet er ganske konkret men likevel abstrakt, synes det var litt gøy. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Ja abstrakt og konkret The King Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Ja abstrakt og konkret The King Leif Lenke til kommentar
Pande Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Gull og grønne skoger.... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Gull og grønne skoger.... Ting er ikke alltid hva de gir seg ut for.. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Gull og grønne skoger.... Ting er ikke alltid hva de gir seg ut for.. Da er det nok ting og tang:-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 Gull og grønne skoger....Ting er ikke alltid hva de gir seg ut for.. Da er det nok ting og tang:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg