indahla Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en Larry Bird autograf? Helst fra Norge... Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hvem ****** er det? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 har du ikke hørt om larry bird? en av de beste basketballspillerne gjennom tidene, og han var en hvit bonde Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 hvem ****** er det? Du burde komme deg ut litt... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 javel, men jeg er ikke en basketball fanatiker Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 javel, men jeg er ikke en basketball fanatiker Trenger ikke akkurat være basketball-fanatiker for å ha hørt om Larry Bird, men ok... Forstår jo at ikke alle er like sports-idiot som meg selv... Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Birdman ruler gata! men han slutta alt for tidlig som coach Indiana. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå